Rusza nowa kampania marki Decathlon, promująca nowy benefit pracowniczy – program Work-Sport Balance, czyli czas na sport w godzinach pracy. Decathlon daje go swoim pracownikom i zachęca do tego inne firmy.
Według najnowszych danych Eurostatu Polacy są 3. najbardziej przepracowanym narodem w Europie. Na sport i aktywność fizyczną nie mamy już ani czasu, ani energii. Program Work-Sport Balance ma za zadanie to zmienić.
To największa i najważniejsza kampania Decathlon w tym roku. Działania obejmą video w Internecie oraz kinach, nośniki OOH w największych miastach, aktywności w mediach społecznościowych i na portalach HR’owych, wejścia PR w telewizji śniadaniowej i radio oraz formy niestandardowe. Jej partnerami są WorkSmile, Pracuj.pl i Fundacja AWF Warszawa.
Najważniejsze jednak jest fakt, że to realne działanie marki, która wdrożyła program wśród swoich pracowników i jako lider branży sportowej w Polsce zachęca do tego innych pracodawców.
– Wierzymy, że czas na aktywność fizyczną to najlepszy benefit, jaki pracodawca może dać pracownikowi – mówi Krzysztof Gońka, head of brand & communication w Decathlon Polska. – Ponad pół roku zajęło nam opracowanie zasad, regulaminów i wdrożenie programu. Chętnie podzielimy się naszym know-how z innymi firmami – dodaje.
Do Decatlonu dołączyły już agencje Przestrzeń i GroupM, które testowo wdrożyły program w swoich strukturach, a kolejne przedsiębiorstwa poważnie rozważają jego wprowadzenie. – Na Work-Sport Balance każdy wygrywa – mówi Elżbieta Konopińska-Dudek, senior strategist w agencji Przestrzeń. – Regularna aktywność fizyczna to lepsze zdrowie i samopoczucie dla pracowników oraz korzyści dla firmy: mniej zwolnień, lepsze relacje w zespole i większa efektywność – dodaje.
Przestrzeń odpowiada za koncept kreatywny i realizację. Za planowanie i zakup mediów odpowiada EssenceMediacom Polska, a za współpracę z influencerami agencja GetHero.