Daniel Midas został twarzą nowej kampanii wizerunkowej Komputronik

fot. mat. prasowe

„Zero szopki, czyste oszczędności” – tak brzmi motto nowej kampanii wizerunkowej Komputronik, zainspirowane serią satyrycznych filmików commentary „Szopka dla Reportera”. Jej twórcę, Daniela Midasa, już tej jesieni będzie można zobaczyć w spotach reklamowych sieci sklepów z elektroniką.

Nowa kampania wizerunkowa Komputronik została przygotowana z myślą o ostatnich miesiącach roku, podczas których na klientów czeka najwięcej korzystnych cenowo ofert.

Zbliżający się Black Week i  Cyber Monday oraz cały okres poprzedzający Święta Bożego Narodzenia to dla branży handlowej czas wyjątkowo intensywny. Wiemy, że dla wielu naszych klientów zakupy wtedy bywają nie tylko ekscytujące, ale też wymagające. Dlatego zależy nam, aby cały proces był jak najbardziej komfortowy. Nie tylko poprzez atrakcyjne oferty, ale również dzięki profesjonalnemu doradztwu i wsparciu naszych ekspertów. Jednocześnie dostrzegamy, jak ważny w tym okresie jest dystans i pozytywne nastawienie. Z tego powodu twarzą naszej najnowszej kampanii został Daniel Midas, ma bliski kontakt z odbiorcami oraz naturalną umiejętność wprowadzania humoru – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu & digital development w Komputronik.

Oprócz dwóch dużych spotów wideo, widzowie będą mogli obejrzeć również autorskie materiały Daniela Midasa publikowane w jego mediach społecznościowych. Jak zapewnia Pietz-Drapińska kampania ma na celu angażowanie odbiorcy. Dlatego na miłośników konkursów z atrakcyjnymi nagrodami czekają wyzwania pobudzające ich wyobraźnie i kreatywność.

Materiały promocyjne Komputronik będą dystrybuowane wielokanałowo: stacjonarnie, na stronie internetowej, w social mediach oraz w aplikacji.

– Równo rok temu wystartowaliśmy z naszą aplikacją mobilną, która została świetnie przyjęta przez klientów. Właśnie dlatego w tym roku najgorętsze oferty znajdziecie właśnie w naszej apce – od bardzo dobrych promocji, po darmową dostawę i wygodne usługi – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu & digital development w Komputronik.

Kampania wystartuje z początkiem listopada i potrwa cały miesiąc.