IPG Mediabrands wzmacnia strukturę odpowiedzialną za rozwój biznesu. Daniel Franc objął stanowisko growth directora w grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje Initiative, UM i KINESSO.
Daniel Franc będzie odpowiadał za koordynację działań z obszaru new business, pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie nowych możliwości biznesowych i partnerstw. Swoje zadania będzie realizował współpracując ściśle z zespołami growth team funkcjonującymi w strukturach każdej agencji grupy, których zadaniem jest rozwój kompetencji i produktów oraz zapewnienie wzrostu organicznego.
Z branżą mediową jest związany od 2008 roku. Przez 9 lat pracował w Agorze: w radiu Roxy, Gazecie Wyborczej i serwisie Gazeta.pl, gdzie był odpowiedzialny między innymi za projekty specjalne. Następnie w Ströer Digital Media odpowiadał za kontakty z największymi grupami mediowymi. Od 2018 roku pracował w adrino, ostatnio jako chief sales oficer, zarządzając pracą zespołów sprzedaży direct i agency.