Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia

W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.

Według badania, przeprowadzonego przez platformę ePsycholodzy.pl, aż 22% Polaków okres świąteczny kojarzy się nie tylko z przyjemnością, ale także zmęczeniem, związanym z intensywnymi przygotowaniami: gotowaniem, zakupami czy poszukiwaniem prezentów dla najbliższych.

Dlatego Dan Cake postanawia przełamać ten schemat, namawiając do potraktowania drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia jako czasu dla siebie, spędzanego na swoich zasadach i w zgodzie z własnymi potrzebami.

W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem, bezpośrednio i zachęcamy do świętowania tak, jak chcą – przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, a bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce – mówi Wiktor Kowalski, head of marketing, Dan Cake Polonia.

Marka uruchamia tym samym konkurs, w ramach którego na stronie www.jakchcesz.pl/konkurs każdy może pochwalić się swoim pomysłem na wymarzony drugi dzień świąt. Musi w tym celu stworzyć kreatywny kolaż. Uczestnicy będą rywalizowali o atrakcyjne nagrody – do wygrania są ekspresy do kawy, czytniki Kindle, roczny dostęp do aplikacji Audioteka i świąteczne wypieki od Dan Cake. Aktywacja potrwa do 18 grudnia br.

Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są współprace z kilkudziesięcioma influencerami, którzy wraz z Dan Cake będą inspirować swoich odbiorców do spędzania drugiego dnia świąt po swojemu.

Poza działaniami display realizowane będą kampanie na platformach zakupowych (Glovo, Blix, Listonic i Moja Gazetka) oraz w social mediach (TikTok i Meta Ads).

Koncepcję i key visual kampanii opracował Bluespace – dział brand marketingu w agencji reklamowej Bluerank, który zajął się również zakupem mediów. Za stworzenie strony konkursowej i działania PR odpowiadają Ancymony (*ancy), za aktywności w social mediach Tears of Joy, a współprace z influencerami BrandLift i Tears of Joy.