DAKO świętuje 30-lecie i organizuje konkurs dla swoich klientów

fot. mat. prasowe

Malownicze widoki, piękna pogoda i niezapomniane emocje – takie cele przyświecały marce DAKO, polskiemu producentowi stolarki otworowej, który z okazji 30-lecia zorganizował dla swoich klientów konkurs pod hasłem „Widzimy więcej, sięgamy dalej”.

Nagrodą główną w konkursie w Polsce była kolacja organizowana na specjalnej platformie widokowej znajdującej się w okolicach Karpacza. By móc przeżyć tę przygodę, wystarczyło zakupić dowolny produkt DAKO, w kreatywny sposób zinterpretować jubileuszowe hasło i przesłać je do organizatora. Wyróżnione zostały najlepsze i najbardziej kreatywne prace. Podwójne zaproszenia otrzymało 5 klientów, którym towarzyszyli partnerzy handlowi DAKO.

Kolacja w powietrzu dostarczyła gościom niezapomnianych wrażeń, a o kubki smakowe zadbał Kurt Scheller, szwajcarski mistrz kuchni, założyciel Akademii Kulinarnej i autorytet pojawiający się w licznych programach telewizyjnych o tematyce kulinarnej.

To już drugie wydarzenie, które odbyło się w ramach konkursu „Dinner In The Sky”. Pierwsze miało miejsce w maju we włoskim Dervio nad malowniczym jeziorem Como, ale ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, laureaci konkursu popisowe dania Lugio Gandoli zjedli w zacisznym miejscu strefy „Dinner In The Sky”. Kiedy pogoda się poprawiła, zwycięzcy zostali wywiezieni na platformie w górę, by chociaż przez chwilę móc podziwiać te widoki.

Kolejna kolacja odbędzie się w czerwcu w Brukseli.