„Daj się zakręcić” z Vito Bambino w nowej kampanii Oreo

„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino.

Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo „Trust the twist”. W myśl claimu „Stay playful” marka chce łączyć ludzi i świat poprzez zabawę. Jak możemy przeciwstawić się powadze dorosłości? Za pomocą humoru i lekkości, które podważają codzienne konwenanse oraz rutynę. Do współpracy agencja Publicis Lion zaprosiła Vito Bambino, czyli Mateusza Wojciecha Dopieralskiego, piosenkarza, aktora, autora tekstów, kompozytora i producenta muzycznego, znanego z twórczości solowej oraz zespołu Bitamina. Ambasador kampanii jest głównym bohaterem spotów, w których z właściwym sobie humorem udowadnia, że warto dać się zakręcić.

Kampania „Daj się zakręcić”, realizowana w duchu „Power of One” przez Grupę Publicis, demonstruje siłę wspólnych działań. W projekcie dla kultowej marki Oreo na potrzeby lokalnej kampanii połączyliśmy globalne talenty i najlepsze rozwiązania wszystkich różnych rynków: nasza warszawska jednostka blisko współpracowała z LePub z siedzibą w Amsterdamie oraz z POP Studios w Budapeszcie – komentuje Anna Kordus, integrated communication director, Publicis.

„Stay playful” od lat przyświeca marce Oreo, która pokazuje, że do zabawy można podejść na wiele sposobów. Do naszej nowej kampanii „Daj się zakręcić” zaprosiliśmy Vito Bambino, który zabiera nas w podróż przez swoje muzyczne i prywatne życie – mówi Milena Misiewicz, brand manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics.

Przekręcając Oreo, muzyk podejmuje niecodzienne wybory. Rzucamy wyzwanie tradycyjnemu sposobowi podejmowania decyzji i mamy nadzieję, że dzięki szerokiej kampanii uda nam się zaangażować w tę zabawę Polaków i zbliżyć ich do siebie – dodaje Anna Naumowicz, junior brand manager, Delicje & Oreo Poland and Baltics.

Kampania obejmuje digital TV, digital OOH (nośniki spektakularne i tranzyt, przygotowane kontekstowo w zależności od lokalizacji), digital CLP (przystanki autobusowe) oraz kreacje na platformach Mety, YouTubie, Google oraz TikToku. W ramach modelu Power of One Publicis Lion odpowiada za strategię, lokalizację idei kreatywnej, współpracę z ambasadorem oraz koncepcję i nadzór nad produkcją wideo, Spark Foundry za strategiczne planowanie oraz zakup mediów, Performics za działania paid social na platformach Mety i na TikToku, a POP Studios Budapest za kierownictwo i koordynację produkcji. Kampania powstała przy współpracy z LePub Amsterdam. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserem spotu jest Wojtek Barczuk, autorem zdjęć – Igor Połaniewicz, reprezentowani przez Papaya Roster.