„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino.
Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo „Trust the twist”. W myśl claimu „Stay playful” marka chce łączyć ludzi i świat poprzez zabawę. Jak możemy przeciwstawić się powadze dorosłości? Za pomocą humoru i lekkości, które podważają codzienne konwenanse oraz rutynę. Do współpracy agencja Publicis Lion zaprosiła Vito Bambino, czyli Mateusza Wojciecha Dopieralskiego, piosenkarza, aktora, autora tekstów, kompozytora i producenta muzycznego, znanego z twórczości solowej oraz zespołu Bitamina. Ambasador kampanii jest głównym bohaterem spotów, w których z właściwym sobie humorem udowadnia, że warto dać się zakręcić.
– Kampania „Daj się zakręcić”, realizowana w duchu „Power of One” przez Grupę Publicis, demonstruje siłę wspólnych działań. W projekcie dla kultowej marki Oreo na potrzeby lokalnej kampanii połączyliśmy globalne talenty i najlepsze rozwiązania wszystkich różnych rynków: nasza warszawska jednostka blisko współpracowała z LePub z siedzibą w Amsterdamie oraz z POP Studios w Budapeszcie – komentuje Anna Kordus, integrated communication director, Publicis.
– „Stay playful” od lat przyświeca marce Oreo, która pokazuje, że do zabawy można podejść na wiele sposobów. Do naszej nowej kampanii „Daj się zakręcić” zaprosiliśmy Vito Bambino, który zabiera nas w podróż przez swoje muzyczne i prywatne życie – mówi Milena Misiewicz, brand manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics.
– Przekręcając Oreo, muzyk podejmuje niecodzienne wybory. Rzucamy wyzwanie tradycyjnemu sposobowi podejmowania decyzji i mamy nadzieję, że dzięki szerokiej kampanii uda nam się zaangażować w tę zabawę Polaków i zbliżyć ich do siebie – dodaje Anna Naumowicz, junior brand manager, Delicje & Oreo Poland and Baltics.
Kampania obejmuje digital TV, digital OOH (nośniki spektakularne i tranzyt, przygotowane kontekstowo w zależności od lokalizacji), digital CLP (przystanki autobusowe) oraz kreacje na platformach Mety, YouTubie, Google oraz TikToku. W ramach modelu Power of One Publicis Lion odpowiada za strategię, lokalizację idei kreatywnej, współpracę z ambasadorem oraz koncepcję i nadzór nad produkcją wideo, Spark Foundry za strategiczne planowanie oraz zakup mediów, Performics za działania paid social na platformach Mety i na TikToku, a POP Studios Budapest za kierownictwo i koordynację produkcji. Kampania powstała przy współpracy z LePub Amsterdam. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserem spotu jest Wojtek Barczuk, autorem zdjęć – Igor Połaniewicz, reprezentowani przez Papaya Roster.