Czteryczwarte zmienia się w 4/4 i staje się grupą

fot. mat. prasowe

Czteryczwarte rozszerza swoją ofertę, integrując pod swoją marką kolejne podmioty. Powstaje niezależna grupa komunikacji marketingowej 4/4. Obecnie w strukturach grupy 4/4 znajdują się specjalistyczne zespoły: 4/4branddesign, 4/4communication (dawniej Ambasada BC) i 4/4picture.

Łączymy i uzupełniamy kompetencje przy jednoczesnym zachowaniu niezależności naszych spółek. Razem – oto nasza filozofia działania w zespole i z klientami – mówi Katarzyna Wysocka, partner 4/4.

Od ponad 25 lat dajemy siłę markom na każdym etapie ich życia i to nas przekonało do dalszego rozwoju naszych spółek pod jednym szyldem – dodaje Paweł Rosiński, partner, dyrektor kreatywny w 4/4branddesign.

Mamy plany rozwojowe dla grupy i spółek, pracujemy nad wzmocnieniem kompetencji digital i UX/UI – uzupełnia Radek Miklaszewski, który do niedawna był związany ze spółkami Omnicom Group, a obecnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty w grupie 4/4.

4/4branddesign to studio projektowe, zarządzane przez Zuzannę Stępień – managing director. Agencja od ponad 25 lat specjalizuje się w pracy z markami w zakresie strategii, projektowania opakowań i identyfikacji wizualnej. Tworzy marki od podstaw i rozwija już istniejące, pracując dla różnorodnych klientów polskich i zagranicznych. Prowadzi zarówno butikowe projekty, jak i złożone procesy na pełnej architekturze marki. 4/4branddesign to zespół projektantów pod opieką dyrektora kreatywnego Piotra Kani, rysowników, ilustratorów, strategów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP (pracownia prepress).

4/4communication to strategiczna agencja reklamowa 360 specjalizująca się w sprawnej realizacji bieżących działań komunikacyjnych, zarządzana przez Artura Marcinkowskiego – managing i creative directora. Ostatnio do agencji dołączyli: Aneta Szeweluk – doświadczona i utytułowana art director, która obecnie pełni funkcję head of creation, a także Romek Lubczyński – client service director, odpowiedzialny za implementację digital i wielopoziomową obsługę kampanii reklamowych, w przeszłości m.in. marketer pracujący w firmach technologicznych i dyrektor zarządzający agencji Wunderman (grupa Y&R).

4/4picture to dom produkcyjny zarządzany przez Roberta Getlera – managing directora. 4/4picture działa w ścisłej symbiozie z zespołami grupy 4/4, obsługuje procesy produkcyjne i postprodukcyjne w zakresie audio, video i digital. Zatrudnia motion designerów, artystów 3D i VFX, art directorów, programistów i project managerów.

4/4 od lipca 2023 jest aktywnym członkiem SKM SAR i Klubu Brand Design. W listopadzie 2023 firma zmieniła siedzibę na nowe biuro znajdujące się obok Centrum Olimpijskiego w Warszawie. 4/4 zatrudnia 70 osob.

Spółki z grupy 4/4 obsługują znane marki: m.in. Ambra, Bakalland, Butchers, Coty, Dolina Dobra, Herbapol Lublin, Intermarche, Lewiatan, Media Expert, Mieszko, PKO BP, PKOl, Grupa Polsat – Polkomtel, Cyfrowy Polsat, SCA PR Polska, Wyborowa SA.