Z fachową wiedzą, ale i humorem, lider chemii budowlanej rozwijając kanał komunikacji wideo obala mity, które krążą po budowach, dostarczając odpowiedzi zarówno doświadczonym specjalistom, jak i tym, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie remontów.
W branży budowlanej wiedza i doświadczenie to fundamenty sukcesu. Dlatego Grupa ATLAS od lat stawia sobie za cel nie tylko dostarczanie produktów, ale także edukowanie specjalistów oraz amatorów. W ramach realizacji tej misji, spółka zaprasza teraz na nową serię filmów edukacyjnych „Czarno na Białym”, które w przystępny i humorystyczny sposób będą obalać mity i potwierdzać fakty związane z pracą Fachowców.
Bohaterami serii są Fachowiec – Tomasz Kaczmarczyk (Certyfikowany Fachowiec Grupy ATLAS) oraz reprezentant Atlasa – Adam Wójcik, kierownik ds. rozwoju produktów. W każdym odcinku podejmą oni wyzwania związane z codziennymi problemami napotykanymi w pracy na budowie rozkładając na czynniki pierwsze rozmaite pytania i wątpliwości, które nurtują Fachowców w ich codziennej pracy.
Nowe podejście do edukacji
Seria „Czarno na Białym” opiera się na lekkiej, humorystycznej konwencji, która ułatwia przyswajanie wiedzy. To połączenie edukacji z rozrywką powinno sprawić, by filmy były nie tylko źródłem cennych informacji, ale również przyjemnym doświadczeniem dla widza. Pomysł na taką formę edukacyjną wziął się z tego, że Fachowcy na rynku z jednej strony zderzają się z technicznymi zaleceniami i wytycznymi, z drugiej strony opierają się na własnej praktyce i przekonaniach, a czasem mitach, funkcjonujących na rynku wykonawczym.
– Tematy, jakimi zajmiemy się w ramach serii są związane z najczęściej zadawanymi pytaniami i problemami, z którymi spotykają się Fachowcy. Nie są jedynie wynikiem naszych własnych doświadczeń, ale m.in. również dyskusji prowadzonych na popularnej facebookowej grupie ATLAS zŁAPmy się, która zrzesza już blisko 30 tysięcy osób z branży. Chcemy, aby każdy Fachowiec czuł się pewnie, korzystając z naszych produktów, dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do edukacji – mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik ds. komunikacji branżowej, ATLAS.
Tematyka pierwszych odcinków
Inspiracją i źródłem tematyki filmów serii „Czarno na białym” są zagadnienia jakie pojawiają się w sieci – zarówno na poziomie wyszukiwarki czy w formie konkretnych zapytań stawianych w mediach społecznościowych, jak też zagadnień podnoszonych bezpośrednio przez samych Fachowców podczas spotkań szkoleniowych czy walidacyjnych. Typowanie tematów odbywa się także na bazie obserwacji tzw. złych praktyk w konkretnym obszarze produktowym.
Każdy odcinek serii poświęcony będzie innemu zagadnieniu związanemu z chemią budowlaną i produktami pod marką ATLAS. Pierwsze epizody – już dostępne na kanale na YouTubie dotyczą tematyki akryli i gruntów. Następnie seria rozszerzy się o takie tematy jak gładzie, ocieplenia, podłogi, hydroizolacje oraz nowoczesne systemy, takie jak M-SYSTEM ATLAS.
Seria „Czarno na Białym” wpisuje się w realizację edukacyjnej misji ATLASA. Firma od lat inwestuje w szkolenia, webinaria i materiały szkoleniowe, które mają na celu wspieranie Fachowców w ich codziennej pracy. Nowa seria filmów, to – przy istotnym wsparciu ze strony agencji mediowej Sales&More – także ukłon w stronę nowoczesnych mediów. To również odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na treści wideo, które w bardzo przystępny sposób tłumaczą nawet skomplikowane zagadnienia i – co istotne – są szybko dostępne dla osób poszukujących informacji.