Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo – jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Współpraca obejmuje m.in. opracowanie i implementację strategii komunikacyjnych dla obu marek, wypracowanie koncepcji kreatywnych pod kampanie digital, przygotowanie kampanijnych assetów (w tym TVC oraz OOH), a także realizację dedykowanych akcji reklamowych oraz aktywacji niestandardowych.
– Do grona naszych klientów dołączył kolejny duży, międzynarodowy gracz. Obsługa dwóch popularnych love brandów to zawsze radość dla agencji ale także i niemałe wyzwanie. Wierzymy, że powierzone nam zaufanie zaprocentuje i wspólnie wytyczymy ciekawe szlaki w komunikacji dotyczącej słonych przekąsek – mówi Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.