Cut The Mustard i Ekstrakt Studio wygrały przetarg koncernu farmaceutycznego Bausch Health Poland na przygotowanie idei kreatywnej, kreacji oraz realizację digitalowej kampanii reklamowej marki Deflegmin.
Komunikacja pod hasłem „Odklej się od kaszlu” wykorzystuje kanał You Tube (spoty 30′ i 15′) i reklamę w internecie (banery). Za produkcję spotu odpowiada Ekstrakt Studio. Do zadań Studia Ekstrakt należała produkcja i postprodukcja spotu.
– W opracowaniu komunikacji, skoncentrowaliśmy się na podkreśleniu właściwości produktu i jego skuteczności, a hasło „Odklej się od kaszlu”, poprzez grę słów i zastosowane kadry, w prosty sposób pokazuje jego działanie – mówi Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard. – Deflegmin to kapsułki na kaszel mokry, zastosowane zabiegi ujęte w narracji spotu, dopasowaliśmy do oczekiwań konkretnej grupy odbiorców marki, którzy szukają pomocy u farmaceuty – dodaje.
– Produkcja spotu reklamowego to złożony proces, który wymaga współpracy wielu specjalistów z różnych dziedzin, a zespół Ekstrakt Studio ma wiedzę i doświadczenie w realizacji różnorodnych projektów. Zależało nam, by spot oddał charakter produktu Deflegmin i jego właściwości, a także, aby był dostosowany do odbiorcy, do którego jest kierowany. Współpracowaliśmy ściśle z agencją i klientem, by zagwarantować zgodność ze strategią komunikacyjną – podkreślił Paweł Miłkowski, managing partner Ekstrakt Studio.
Kampania potrwa do końca marca.
Cut The Mustard i Ekstrakt Studio współdziałają ze sobą w ramach Grupy Cut The Mustard. Wspierają się we wzajemnych działaniach w zakresie poszczególnych projektów.