Marka Curly, należąca do grupy Lorenz, wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję kultowych chrupek w orientalnej odsłonie. Za koncepcję, strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Agencja MSL jest odpowiedzialna za rekomendację i egzekucję współpracy z influencerami. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Lorenz zaprasza w kulinarną podróż do Indii, pełnych aromatycznych i wyrazistych przypraw. „Curly Indian Style” to limitowana edycja i nowa odsłona kultowych orzechowych chrupek o intensywnym smaku curry. Ta unikalna kompozycja to propozycja dla konsumentów otwartych na nowe doznania oraz połączenie orientalnych i znajomych nut, co idealnie wpisuje się zarówno w komunikację marki i hasło „Daj na luz”, jak i indyjską filozofię i sposób życia.
Cross-channelowa kampania obejmuje szeroko zakrojone działania digitalowe (YouTube, Meta, TikTok, Programmatic DCO), kampanię OOH w największych miastach Polski oraz działania we współpracy z influencerami tj. Michał Marszal, Design typu biznes, Eryk Bielawski, Rozkminy Zoliny i ASZ Dziennik.
„Curly Indian Style” to nowość, która jest odpowiedzią na popularność smaków świata w kategorii słonych przekąsek. Nowa Edycja Limitowana to produkt wegetariański i niesmażony. Za kreację kampanii odpowiada Soul&Mind.