CUPRA ogłosiła powstanie CUPRA Design House – nowej dywizji, która realizuje misję marki, by wynieść swoją filozofię designu poza świat motoryzacji. Zaprezentowany podczas Milan Design Week 2025, CUPRA Design House to kolejny krok w kierunku eksploracji nowych obszarów – poprzez kreatywne współprace, eksperymenty z technologiami produkcji i innowacyjnymi materiałami marka rozwija swój unikalny, bezkompromisowy styl.
– Dla marki CUPRA design jest sercem wszystkiego, co robimy. Premiera CUPRA Design House to dowód naszej pasji dotyczącej wzornictwa – pasji, która wykracza poza świat motoryzacji i dotyka kreatywności, innowacji i ludzkich emocji – powiedział Ignasi Prieto, chief brand officer CUPRA. – CUPRA Design House to esencja naszego ducha – potrzeby eksperymentowania, redefiniowania i tworzenia dziedzictwa, które będzie tak odważne, jak piękne – dodał.
CUPRA potwierdza swoją wiarę w siłę designu – jego zdolność do inspirowania i przekraczania granic, otwierając drogę do zupełnie nowych, nieodkrytych jeszcze kierunków.
– Dla nas design to nie tylko forma. To emocje, energia płynąca z łamania zasad i wyznaczania nowych standardów. Każda linia, faktura i detal to wyraz naszego buntowniczego ducha – podkreślił Jorge Diez, chief design officer CUPRA Design House.
CUPRA Design House zapowiada nową erę, w której marka łączy technologię, innowacyjne materiały i śmiałą estetykę, by tworzyć wciągające, połączone doświadczenia i nieustannie przesuwać granice.
Design od zawsze był bijącym sercem CUPRY – nicią, która spaja każdą kreację, każdą innowację i każde doświadczenie. CUPRA Design House to kolejny krok na tej drodze: przestrzeń, w której marka może eksplorować granice designu i innowacji, nieustannie kwestionując utarte schematy i tworząc to, co nieoczekiwane.
– CUPRA Design House to miejsce, w którym będziemy spotykać się z twórcami i markami podzielającymi naszą wizję – wizję wykorzystania designu do łamania konwencji i odważnego eksplorowania nieznanego. Czerpiąc inspirację z esencji naszych samochodów i materiałów, z których je tworzymy, będziemy kierować się naszą śmiałą estetyką, by odkrywać nowe granice, budować partnerstwa i przekuwać idee w realne doświadczenia – powiedziała Cécilia Taïeb, chief operating officer CUPRA Design House.
Opierając się na trzech filarach – CUPRA Collection, CUPRA Collabs i CUPRA Beyond – CUPRA Design House otwiera ekscytujący nowy rozdział w historii marki, napędzany pasją i obsesją na punkcie designu, z którego rodzą się rzeczy naprawdę wyjątkowe.