Cukier Królewski wystartował z loterią i kampanią „Królewski słodzi nagrodami”

Agencja Insignia przygotowała dla brandu Cukier Królewski,  należącego do Südzucker Polska SA, projekt Królewska Loteria”. Kampania mediowa potrwa do końca roku. Grupy docelowe kampanii to kobiety 35+ lat (heavy users) oraz kobiety w wieku 25-34 lata (light users).

Na potrzeby kampanii powstał muzyczny motyw „Królewski słodzi, a ty królujesz”, wykorzystany w spocie wideo promującym loterię konsumencką (www.krolewskaloteria.pl).

Zależało nam, by loteria Cukru Królewskiego była nie tylko formą wsparcia sprzedaży, ale też sposobem na budowanie emocjonalnej więzi z konsumentkami. Dzięki współpracy z agencją Insignia udało się stworzyć komunikację, która łączy tradycję z nowoczesnością – słodkie, codzienne przyjemności z lekką, zapamiętywalną formą muzyczną. Królewska Loteria to projekt, który angażuje, bawi i wzmacnia wizerunek marki  — komentuje Małgorzata Jedynak, brand manager, Südzucker Polska / Cukier Królewski.

Komunikacja loterii często kończy się na informacji: kto, co i za ile. My w Insignii wiemy, że można inaczej. W loterii Cukru Królewskiego połączyliśmy skuteczność z kreacją: stworzyliśmy utwór i dżingiel marki, który nie tylko informuje, ale też buduje emocje i rozpoznawalność — dodaje Emilia Czerwiec-Caruso, creative director agencji Insignia.

Kampania realizowana jest przede wszystkim w digitalu, w tym m.in. SoMe (Facebook, Instagram, TikTok), serwisy internetowe Grupy TVN (na czele z player.pl), You Tube oraz Blix (aplikacja gromadząca gazetki promocyjne sklepów). Dodatkowo informacje o loterii można znaleźć na wybranych produktach marki Cukier Królewski.

Loterią objęta jest niemal cała paleta produktowa marki Cukier Królewski: cukier puder, cukier trzcinowy, cukier brązowy (nowość), cukier w kostkach i cukier drobny. Za całość kampanii odpowiada agencja Insignia (która zajęła się również planowaniem i zakupem mediów), przy czym za aspekty formalno-prawne związane z loterią odpowiada jej partner – agencja Fortis.