Agencja Insignia przygotowała dla brandu Cukier Królewski, należącego do Südzucker Polska SA, projekt „Królewska Loteria”. Kampania mediowa potrwa do końca roku. Grupy docelowe kampanii to kobiety 35+ lat (heavy users) oraz kobiety w wieku 25-34 lata (light users).
Na potrzeby kampanii powstał muzyczny motyw „Królewski słodzi, a ty królujesz”, wykorzystany w spocie wideo promującym loterię konsumencką (www.krolewskaloteria.pl).
— Zależało nam, by loteria Cukru Królewskiego była nie tylko formą wsparcia sprzedaży, ale też sposobem na budowanie emocjonalnej więzi z konsumentkami. Dzięki współpracy z agencją Insignia udało się stworzyć komunikację, która łączy tradycję z nowoczesnością – słodkie, codzienne przyjemności z lekką, zapamiętywalną formą muzyczną. Królewska Loteria to projekt, który angażuje, bawi i wzmacnia wizerunek marki — komentuje Małgorzata Jedynak, brand manager, Südzucker Polska / Cukier Królewski.
— Komunikacja loterii często kończy się na informacji: kto, co i za ile. My w Insignii wiemy, że można inaczej. W loterii Cukru Królewskiego połączyliśmy skuteczność z kreacją: stworzyliśmy utwór i dżingiel marki, który nie tylko informuje, ale też buduje emocje i rozpoznawalność — dodaje Emilia Czerwiec-Caruso, creative director agencji Insignia.
Kampania realizowana jest przede wszystkim w digitalu, w tym m.in. SoMe (Facebook, Instagram, TikTok), serwisy internetowe Grupy TVN (na czele z player.pl), You Tube oraz Blix (aplikacja gromadząca gazetki promocyjne sklepów). Dodatkowo informacje o loterii można znaleźć na wybranych produktach marki Cukier Królewski.
Loterią objęta jest niemal cała paleta produktowa marki Cukier Królewski: cukier puder, cukier trzcinowy, cukier brązowy (nowość), cukier w kostkach i cukier drobny. Za całość kampanii odpowiada agencja Insignia (która zajęła się również planowaniem i zakupem mediów), przy czym za aspekty formalno-prawne związane z loterią odpowiada jej partner – agencja Fortis.



