Crunchips wystartował z nową kampanią „Crunchips less plastic”

fot. youtu.be/zSfXYUMre_c

W sierpniu 2024 roku marka Crunchips, należąca do Lorenz, rozpoczyna nową kampanię wizerunkową zwracającą uwagę na zmniejszoną ilość plastiku w opakowaniach jednostkowych.

Lorenz w ramach swojej strategii łączącej radość z życia z odpowiedzialnością z jednej strony promuje radość i okazje do spotkania ze znajomymi, z drugiej odpowiedzialność za swoje produkty. To kolejna kampania wykorzystująca framework „W NASZYCH RĘKACH” mający na celu objąć parasolem komunikacyjnym wszystkie marki w portfolio Lorenz.

W ramach dużej produkcji, która odbyła się na początku lipca wyprodukowano kilka spotów realizujących założenia tej strategii. Pierwszy z nich, któremu towarzyszy znany utwór „Gotta Go Home” Boney M. trafił do emisji 5 sierpnia 2024.

Idea, na której oparty jest spot reklamowy ma na celu pokazać sprawczość Lorenz oraz konsumentów marek z portfolio. Podkreśla, że w naszych rękach jest wiele możliwości – zarówno zmniejszenie ilości plastiku w opakowaniach, jak i sposób, w jaki się bawimy. Crunchips pokazuje też, że zabawa może przybrać różne formy – od niezapomnianych imprez na dachu, przez wakacyjne campingi, po wieczory z przyjaciółmi na kanapie.

Kampania została zrealizowana w ramach stałej obsługi marki przez agencję GPD. Spoty wyprodukowało GPD Film Studio. Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry będąca częścią Publicis Groupe a za komunikację w social mediach Altavia Kamikaze+K2.