„Crunchips Summer edition” to limitowana edycja chipsów, dostępna w dwóch nowych smakach: Kremowa Papryka i X-Cut Salsa. Kampania zarówno poprzez spot, jak i precyzyjne targetowanie czy kontekstowe dopasowanie podkreśla imprezowy charakter Crunchips, co stanowi kontynuację komunikacji marki.
Kampania prowadzona jest w telewizji oraz kanale digital i obejmuje platformy YouTube, Meta, TikTok, Spotify i programmatic. Zaplanowana jest również kampania outdoorowa. W celu rozszerzenia touchpointów i wzmocnienie launchu limitowanej edycji realizowane są działania display podczas streamów na Twitchu.
Oprócz standardowej kampanii display, na platformie Twitch wykorzystano innowacyjną formę wyświetlania Voting Trigger, która jest rozwijana specjalnie na tę kampanię. Streamerzy będą regularnie uruchamiać interaktywne ankiety na swoich kanałach, aby użytkownicy platformy mogli głosować na swój ulubiony smak letniej edycji Crunchips. Po zakończeniu głosowania, z paczki przekąsek wirtualnie wyskoczą nicki uczestników, którzy wybrali zwycięski smak.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Kampania realizowana jest we współpracy z GameLab by LiquidThread, wewnętrznym działem Publicis Groupe, który odpowiada za koncepcję i egzekucję działań gamingowych na platformie Twitch. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics.