Crunchips rozkręca letnie imprezy!

Nowy spot promuje limitowaną edycję letnich smaków – za koncept i realizację odpowiada GPD.

Marka Crunchips należąca do grupy Lorenz w najnowszym spocie promującym edycję Crunchips Summer Edition zaprasza widzów do świata, w którym lato smakuje najlepiej, bo w towarzystwie ulubionej paczki: zarówno przyjaciół, jak i chrupiących przekąsek.

Za koncept kreatywny oraz pełną realizację spotu odpowiada GPD – agencja i studio filmowe – które zadbało o wakacyjny klimat (nakręcony wiosną!) pozytywną energię i imprezowy vibe wideo.

Nowa kampania powstała w oparciu o komunikacyjny framework marki Lorenz, według którego Crunchips jest towarzyszem najlepszych momentów z przyjaciółmi.

Bohaterami spotu jest para, która w leniwe, letnie popołudnie sięga po nowe smaki Crunchips, delektując się ich smakiem. Chrupnięcie chipsa staje się impulsem do rozpoczęcia spontanicznej, pełnej dobrej energii imprezy z przyjaciółmi. Motywem wizualnym przewodnim są różowe flamingi – pojawiające się nie tylko w kadrach, również na opakowaniach limitowanej edycji Crunchips Summer Edition.

Nowy spot Crunchips Summer Edition to pochwała spontanicznych spotkań, śmiechu i przyjaźni – czyli wszystkiego, co latem smakuje najlepiej.