Crong wystartował z nową kampanią sprzedażową

Crong wystartował z nową kampanią sprzedażową. Za realizację tego projektu odpowiada Cityboard Digital, mediowo-kreatywna agencja 360° należąca do Cityboard Media.  

Crong to producent akcesoriów do telefonów, mający siedzibę w Nowych Skalmierzycach. W ich ofercie znajduje się szeroka gama gadżetów, w tym paski i etui ochronne dla zegarków Apple Watch, futerały zabezpieczające smartfony, produkty do ochrony ekranu oraz różnorodne kable i ładowarki do najpopularniejszych urządzeń.

W ramach współpracy agencja zajmie reklamami na TikToku, w Google Ads, a także Meta Ads. Działania na TikToku mają na celu pozyskanie nowych obserwujących i zbudowanie świadomości marki wśród użytkowników tejże platformy. Kampania Google Ads została umiejscowiona w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerów. Jest to akcja świadomościowa z elementami aktywacji konsumenckiej, skierowana do kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do 64 lat, którzy poszukują akcesoriów do telefonu. Kampania ma na celu nie tylko uzupełnienie działań w sieci wyszukiwania skoncentrowanych na słowach kluczowych, ale również pomoc w dotarciu do większej liczby klientów poprzez kanały Google. Kampania w systemie Meta ma za zadanie zbudowanie zasięgu i konwersji.

Jako marka działająca na niezwykle konkurencyjnym rynku akcesoriów mobilnych, zależało nam na znalezieniu agencji o szerokim spektrum działania, która będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców przy stosunkowo niewielkim, jak na dzisiejsze realia, budżecie. Agencja Cityboard Digital wykazała się pełnym profesjonalizmem, jak i kreatywnością już podczas pierwszego spotkania, które w niedługim czasie pozwoliło nam podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy. Wierzymy w to, że kolejne miesiące przyniosą oczekiwane rezultaty, a co za tym idzie, pozwolą nam kontynuować rozbudowę marki Crong – mówi Krzysztof Borowiec, business development / co-owner.

Wierzymy, że dzięki przemyślanym i odważnym działaniom możemy zdobywać przychylność nowych klientów, a co za tym idzie nowe kontrakty. Najlepszym przykładem jest Crong, któremu zaproponowaliśmy kreację zupełnie odbiegającą od minimalistycznych standardów obowiązujących w kategorii dodatków do Apple Watch. Kreacja w połączeniu z doskonale skrojonym media planem sprawiły, że klient nam zaufał, a to zaufanie zaowocowało współpracą – mówi Dominik Łabuzek, creative partner.

Kampania Crong będzie trwała do 31 lipca. Za realizację działań na platformach Google Ads i TikTok Ads odpowiada Joanna Stan i jej zespół. Za strategię Mateusz Bojanowski, a za kreację Dominik Łabuzek i jego zespół.