Creative Brand Stories, grupa komunikacji marketingowej, ogłasza premierę Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”. Publikacja zawiera 14 kluczowych trendów, które będą kształtować przyszłość branży eventowej i marketingowej.
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”to inspirujący zbiór spostrzeżeń i praktycznych wskazówek, które pomogą liderom, twórcom i organizatorom wydarzeń kreować niezapomniane doświadczenia. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia jak inkluzywność i różnorodność, zintegrowane współprace międzybranżowe, zrównoważony rozwój, immersyjne projektowanie wydarzeń oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii.
– Rok 2025 to czas dynamicznych zmian, które wymagają od marek odwagi i elastyczności. Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”to nasza odpowiedź na potrzebę świadomego projektowania przyszłości. Wierzymy, że dostarczone inspiracje pomogą firmom nie tylko nadążać za zmianami, ale również je wyprzedzać, tworząc wartościowe i angażujące doświadczenia dla swoich odbiorców – mówi Monika Buchwald, CEO | head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” można pobrać bezpłatnie na stronach: www.creativebrandstories.pl oraz www.bossa-nova-events.pl.
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” został objęty patronatem medialnym przez aboutmarketing.pl, admonkey.pl, marketingprzykawie.pl, meetingplanner.pl, oohmagazine.pl, publicrelations.pl, signs.pl oraz socialpress.pl.