Agencja Creative Brand Stories, specjalizująca się w brand experience, eventach korporacyjnych i działaniach PR, dołączyła do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
– Dołączenie do SAR traktujemy jako naturalny krok w naszej strategii. Chcemy dzielić się praktyką, poszerzać sieć kontaktów i konfrontować nasze pomysły z najlepszymi. Stowarzyszenie daje przestrzeń wymiany know-how i budowania relacji, inspirując do odwagi w podnoszeniu poprzeczki sobie i branży – mówi Monika Buchwald, CEO i head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
Creative Brand Stories od 16 lat rozwija kompetencje w obszarze event production, brand activations, PR i influencer marketingu, tworząc projekty dla takich marek jak Philip Morris, Maspex, Kappahl, Herbalife czy Ringer Axel Springer. Stawia na spójne strategie, storytelling oraz doświadczenia, które budują trwałe relacje między markami a ich odbiorcami. Łączy strategiczne myślenie z kreatywną produkcją, integrując media, influencerów i wydarzenia, aby kreować spójną narrację oraz autentyczne doświadczenia marki.
– Do SAR wchodzimy z mocnym portfolio, gotowi na merytoryczne sparingi, wymianę doświadczeń i wspólne wyznaczanie kierunków rozwoju komunikacji marketingowej w Polsce – dodaje Monika Buchwald.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zrzesza obecnie ponad 140 firm z branży komunikacji marketingowej, reprezentujących pełne spektrum kompetencji – od agencji reklamowych, mediowych i digitalowych, po agencje eventowe oraz brandingowe.