24 czerwca 2025 roku w eleganckim Pałacu Konstantego Zamoyskiego przy ul. Foksal 2 w Warszawie, w otoczeniu zabytkowych wnętrz i bujnych ogrodów, odbyła się konferencja prasowa Corendon Airlines. Wydarzenie nie tylko zachwyciło pod względem oprawy, ale również przyciągnęło liczne osobistości ze świata sportu, mediów i biznesu. Spotkanie poprowadziła dziennikarka „Dzień Dobry TVN” Magdalena Bober.
Górnik Zabrze – duma Śląska z nowym skrzydłowym partnerem
Jednym z głównych punktów wydarzenia było ogłoszenie współpracy z klubem, który ma nie tylko bogatą historię, ale i serce bijące rytmem pasji – mowa o Górniku Zabrze, 14-krotnym mistrzu Polski, klubie legend, takich jak Ernest Pohl, Stanisław Oślizło czy Zbigniew Boniek.
– Z dumą ogłaszam naszą umowę sponsorską z Górnikiem Zabrze, jednym z najbardziej uznanych klubów piłkarskich w Polsce. W ramach tego partnerstwa, obejmującego sezony 2025/26 i 2026/27, logo Corendon Airlines pojawi się na przodzie spodenek meczowych drużyny. Ponadto skorzystamy z szerokiej widoczności dzięki reklamie na stadionie i platformom cyfrowym klubu – powiedział podczas prezentacji Yıldıray Karaer – prezes Corendon Airlines.
Partnerstwo z Górnikiem to nie tylko obecność w przestrzeni wizualnej stadionu, ale także coś znacznie więcej – to współtworzenie sportowej historii i wspieranie lokalnej społeczności.
– Rozpoczęcie współpracy z tak dużą i uznaną marką jak Corendon Airlines to ważny krok w rozwoju Górnika. Wiemy doskonale, że jest to firma znająca się na sporcie i chętnie w niego inwestująca – mówił Bartłomiej Gabryś, członek zarządu Górnika Zabrze. – Naszą wspólną aspiracją, którą od roku staramy się realizować w Górniku, jest sukcesywne doganianie poziomu klubów z silniejszych, zachodnich lig. Mamy zatem poczucie, że współpraca z Corendon Airlines stanie się ważnym punktem tego planu – dodał.
Z kolei Michał Siara, drugi z członków zarządu, podkreślił, że za kulisami tej umowy stoi także zasługa Lukasa Podolskiego – mistrza świata z 2014 roku, który od swojego powrotu do Polski aktywnie działa na rzecz rozwoju Górnika. – Zajęcie przez Corendon Airlines miejsca na spodenkach meczowych Górnika Zabrze to otwarcie nowych możliwości, ale także sygnał dla wszystkich ludzi pracujących w Klubie, a także dla kibiców, że zmierzamy we właściwym kierunku – powiedział.
Nie zabraknie również atrakcji dla fanów – Corendon Airlines i Lukas Podolski zapowiadają kontynuację popularnego cyklu Corendon Sport Talks w mediach społecznościowych. To format, który łączy sportowe opowieści, zakulisowe ciekawostki i inspirujące rozmowy z zawodnikami. Fani Górnika mogą więc liczyć na unikalny dostęp do świata swojego ukochanego klubu.
Golfowy swing z nowym partnerem – strategiczna współpraca z Polskim Związkiem Golfa
Nie tylko futbol zyskał nowego partnera. Linie Corendon Airlines podpisały także umowę z Polskim Związkiem Golfa, czym potwierdziło, że wspiera rozwój sportów nieco bardziej elitarnych, ale równie wymagających.
– Dzisiaj rozpoczynamy współpracę jako Oficjalny i Wyłączny Partner Linii Lotniczych Polskiego Związku Golfa. Ponadto, w ramach umowy, z dumą przyjmujemy sponsoring tytularny Mistrzostw Polskich Mężczyzn Klubowych Dywizji 2 – ogłosił prezentacji Yıldıray Karaer – prezes Corendon Airlines.
Od sezonu 2025–2026 turniej ten zyska nową nazwę: Corendon Airlines Mistrzostwa Polskich Mężczyzn Klubowych Dywizji 2.
To jednak nie wszystko. Dzięki nowej umowie, uczestnicy krajowych rozgrywek golfowych będą mogli liczyć na bonusy w podróży, w tym bezpłatne nadanie torby golfowej i sprzętu sportowego – rozwiązanie, które spotkało się z dużym entuzjazmem w środowisku golfowym.
Radosław Frańczak, prezes Polskiego Związku Golfa, nie krył radości. – To ważna cegiełka w rozwoju golfa, która nie tylko otwiera nowe możliwości logistyczne i szkoleniowe dla naszej kadry narodowej, ale także wspiera rozwój krajowej rywalizacji sportowej – powiedział.
Już w najbliższym sezonie zimowym reprezentacja Polski uda się do tureckiego Belek – mekki golfistów, uznawanej za jedno z najlepszych miejsc do treningu w regionie Morza Śródziemnego. Corendon Airlines zapewni logistyczne wsparcie dla zawodników, pokazując, że łączy nie tylko kontynenty, ale także ludzi i pasje.
Turcja – coraz bliżej serca polskiego turysty
Wszystkie działania Corendon Airlines w Polsce, zarówno te sportowe, jak i marketingowe, mają jeden wspólny mianownik – Antalya, Turcja i kierunki południowe, które biją rekordy popularności wśród polskich turystów. Linia staje się jednym z najważniejszych graczy na rynku połączeń wakacyjnych i czarterowych, a sportowe partnerstwa są tego naturalnym dopełnieniem.
Spotkanie poprowadziła dziennikarka „Dzień Dobry TVN” Magdalena Bober. Gośćmi honorowymi byli Ambasador Turcji w Polsce Rauf Alp Denktas, Atache Współpracy Handlowej Pani Betul Buke Karacin, a także Pan Umut Aksungur – Atache Turystyki. Na zakończenie konferencji, wśród śmiechów, toastów i fleszy aparatów organizatorzy podkreślili, że „Corendon Airlines nie tylko łączy miejsca, ale i wartości – pasję, ambicję i ducha sportowej rywalizacji”.