Główną rolę w serii odcinków w ramach kampanii „Czas na lepsze” odgrywają wybrani w drodze castingu konsumenci, którzy spełniają swoje marzenia, zachęcając tym innych do zmian.
Seria „Czas na lepsze” to inspirująca i pełna optymizmu opowieść o sile determinacji i pasji, która ma pomóc konsumentom w wieku 40+ pokonywać własne słabości oraz kompleksy, a tym samym wieść życie bez ograniczeń. Wiarę w siebie i chęć do działania przywraca marka Corega. Program ma za zadanie budować większą świadomość i przełamywać temat tabu utraty zębów i noszenia protez. Seria przedstawia historie czterech osób, które są przykładem na to, że każda zmiana, nawet najmniejsza, może wpłynąć na komfort życia.
– „Czas na lepsze” to nasz pilotażowy projekt w Polsce, największym rynku Haleon w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako firma z branży consumer healthcare zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów i wspierać ich w codziennym dbaniu o zdrowie. Kampania ma za zadanie ocieplić wizerunek protez zębowych i zachęcić do ich właściwej pielęgnacji, by pomóc konsumentom wyzbyć się nieuzasadionego wstydu i przywrócić radość z życia. Liczymy, że pokazanie sylwetek prawdziwych bohaterów, którzy opowiedzą własnymi słowami, dlaczego warto zainwestować w siebie i zadbać o swój uśmiech, pchnie ich rówieśników do podobnych zmian lub otworzy ich na zupełnie nowe, pozytywne doświadczenia – mówi Magdalena Czarnecka, CEE marketing manager Corega w firmie Haleon.
– Wiemy, jak ważne jest dobre samopoczucie, a rolą marki Corega jest pokazanie, że proteza może dodać pewności siebie. Chcemy normalizować ich noszenie i sprawić, by konsumenci czuli się w nich pewnie i komfortowo. „Czas na lepsze” to program, który pokazuje, że pomimo wyzwań nie jest za późno na walkę „o lepsze jutro” – dodaje Michalina Sikora, junior brand manager Corega w Polsce.
„Czas na lepsze” ma swoją premierę w serwisie Interia.pl w piątek 24 listopada. Emisję odcinków będzie można oglądać również na kanale TV4 w soboty o godz. 14:50, w Polsat Play w poniedziałki o 15:00 oraz w Super Polsat w środy o 14:05. Oprócz standardowych odcinków, na stronie Interia.pl przewidziana jest specjalna sekcja edukacyjna dla konsumentów noszących protezy. Druga część kampanii będzie skupiała się na testymonialach konsumentów, którzy odmienili komfort swojego życia, stosując kremy Corega.
– To, co czyni tę kampanię wyjątkową, to mocny insight konsumencki, który stanowi fundament tego projektu. Dzięki integracji wszystkich działań 360, kampania to nie tylko wyraz naszej ekspertyzy, lecz również potwierdzenie naszego innowacyjnego podejścia i zaangażowania w kompleksowe rozwiązania. Jesteśmy dumni z tej kampanii i przekonani, że pozytywnie wpłynie na jej odbiorców – mówi Sebastian Mucha, CEE strategy director w zespole Publicis Leon.
Za koncepcję i realizację działań odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie mediów, wsparcie w budowie komunikacji 360, a także działania PR odpowiada zespół Publicis Leon, prowadzący działania dla Haleon w CEE. Produkcją programu oraz sekcji edukacyjnej na temat protez zajęła się Grupa Polsat.