Coca-Cola HBC Polska została nowym klientem ASAP&ASAP

fot. unsplash.com/@impatrickt

Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona klientów ASAP&ASAP – agencja zajmie się obsługą brandu piwa Corona. Firmy planują wieloetapowe działania wzmacniające świadomość marki i wspierające jej sprzedaż. Planowane kampanie będą łączyć działania ATL, digital oraz BTL.

Dzięki partnerstwu dystrybucyjnemu z AB InBev w portfolio Coca-Cola HBC znajdziemy teraz także kultowe marki piwne. Według rankingu Brand Finance, w 2024 roku to właśnie Corona jest najcenniejszą i najsilniejszą marką piwa na świecie, a zgodnie z oceną Kantar BrandZ – także najbardziej wartościową. Mamy więc wspaniały produkt i niezwykle ciekawą opowieść do zaprezentowania. Dlatego szukaliśmy partnera, który wykaże się dobrym zrozumieniem strategii marki i będzie w stanie w odpowiedzialny sposób przekazać jej wartości polskiemu konsumentowi – mówi Izabela Pikus, digital brand communication lead w Coca-Cola HBC Polska.

ASAP&ASAP zajmie się całościową obsługą marki Corona. Zakres prac obejmuje m.in. lokalizację kampanii globalnych oraz tworzenie koncepcji i wdrażanie akcji lokalnych, w tym również planowanie i zakup mediów (ATL i digital). Działania komunikacyjne kierowane będą do dorosłych konsumentów wybierających piwa z kategorii premium.

Multikanałowe kampanie prowadzone będą falami do końca 2024 roku, a wystartowały w czerwcu br.