W ramach działań zaplanowano kampanię outdoorową, digitalową, ambient, a także dedykowany landing page.
„Dowozimy” to hasło, które nawiązuje do potocznego „dowożenia” rezultatów, zadań, czy wyników kampanii. Rozwinięciem hasła są trzy podstawowe obszary, którymi zajmuje się agencja, czyli „Strategia/ Kreacja/ Media”. – Cityboard Digital w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija nie tylko w kontekście kreacji, ale całej struktury. Postanowiliśmy zakomunikować potencjalnym klientom, że nasze kompetencje rosną i dlatego ruszamy ze zintegrowaną autopromocyjną kampanią reklamową. Przekaz został stworzony i zaplanowany przy ścisłej współpracy działów kreacji, strategii oraz medialnego, a obejmuje zarówno nośniki OOH, digital, jak i ambient w przestrzeni miejskiej – mówi Dominik Łabuzek, creative partner w Cityboard Media.
Hasło „Dowozimy” nawiązuje również do tradycji kolarskich, które są rozwijane w Cityboard Media. Spółka od kilkunastu lat jest partnerem medialnym Tour de Pologne, a w firmie działa drużyna kolarska.
Idąc tym tropem, zostały wyprodukowane saszetki rowerowe, które uszyto ze zużytych ekoplakatów billboardowych. Na torebkach wydrukowano logo akcji i QR kod, który odsyła do specjalnego Landing Page wyjaśniającego hasło, a także opisującego zakres działania agencji Cityboard Digital. Saszetki zostały rozdane rowerzystom w różnych częściach Warszawy, tak aby dotrzeć do pracowników z firm szukających kreatywnej i kompetentnej agencji 360. – Chcieliśmy w ten sposób pokazać naszym klientom, jak można w sposób efektywny i kreatywny docierać do klientów z określonym przekazem, a jednocześnie zadbać o ducha marki i jej tożsamość – mówi Dominik.
Kampania outdoorowa zaplanowana jest w Warszawie na kilkunastu nośnikach cityboard 6×3 m. Kreacja wyposażona jest w QR kod, który odsyła do wspomnianego landing page. Dodatkowe ekrany z kreacją pojawią się na billboardach zlokalizowanych na trasie tegorocznego Tour de Pologne.