City breaki głosem polskich gwiazd. Pierwsza taka kampania w polskiej turystyce

Przygoda w Amsterdamie głosem Adasia z kultowego „Nic śmiesznego”, unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L’Espagne, błogie lenistwo na maltańskich i cypryjskich plażach w real american style oraz bajkowy czas w Londynie i Abu Zabi. W jesiennej kampanii „City break to MY” promującej city breaki platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. To pierwszy taki zabieg w polskiej turystyce: charakterystyczne głosy znanych osobistości poprowadzą podróżników przez świat city breaków dopasowanych do różnych potrzeb i stylu podróżowania.

Spędź noc w hotelu w Amsterdamie, gdzie winda nie jeździ w bok:

Poczuj délicieux smak hiszpańska paella pełnej intensywnych aromatów:

Daj nurka w clear water na Malcie:

Wyginaj śmiało ciało na cypryjskich plażach:

Tak do zorganizowania jesiennego city breaka z eSky.pl zachęcają postacie znane z kultowych filmów czy show-biznesu, które są uwielbiane przez wiele pokoleń Polaków. W spotach do najnowszej kampanii promującej krótkie zagraniczne wyjazdy polska platforma podróży nie pokazuje jednak twarzy, lecz pozwala odbiorcom ujrzeć ich w roli lektorów. Wśród nich są m.in. Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent), Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny), a także gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek, których charakterystycznych głosów po prostu nie da się nie rozpoznać.

W zupełnie nowy sposób przenosimy podróżników w świat city breaków. Jako pierwsi w polskiej branży turystycznej zaangażowaliśmy popularne osoby w nieco inny sposób, stawiając na ich wyjątkowe osobowości wyrażone głosem. W zależności od skojarzeń, jakie budzą, dopasowaliśmy je do różnych rodzajów wypoczynku. Te z kolei wypracowaliśmy na podstawie segmentacji odbiorców opartej na wewnętrznych danych, przeprowadzonych badaniach i wielu latach doświadczenia w organizacji city breaków. Będziemy sukcesywnie rozwijać tę ideę również w przyszłości — mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing & communications director w Grupie eSky.

Wąsko sprofilowany przekaz kluczem do sukcesu w turystyce

Jesienna kampania „City break to MY” skupi się na promocji oferty pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji. Wszystkie są pogrupowane w kategorie tematyczne takie jak Zwiedzanie, W męskim stylu, Smakowanie, Błogie lenistwo na plaży, a także Rodzinne i bajkowe podróże oraz Natura. — Poprzez oferty zaspokajające różne potrzeby konkretnych grup i odpowiadające ich stylowi podróżowania pokazujemy, że jesteśmy ekspertami w obszarze city breaków. Ten pomysł pozwoli nam wyróżnić się na tle podobnej do siebie i przewidywalnej komunikacji większości marek podróżniczych w Polsce. Dzięki tak sprofilowanemu przekazowi jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom klientów, bo wiemy, czego oczekują od swoich podróży — wyjaśnia Katarzyna Hauton, group brand manager w eSky.pl.

Współpraca ze słynnymi osobistościami w roli lektorów to centralny punkt kampanii na polskim rynku. Kampania prowadzona będzie w digitalowych kanałach takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe, banery w Google Display Network, a także w offline’ie z użyciem wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach, jak i billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk.

Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją PRO LOKO. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.

eSky.pl to synonim city breaka dla wielu Polaków

Jesteśmy pionierem city breaków w Europie Środkowo-Wschodniej, o czym świadczą wyniki naszych cyklicznych badań prowadzonych z GfK — pakiety dynamiczne City Break to drugi produkt po biletach lotniczych, z jakim eSky.pl kojarzy się polskim podróżnikom. Podróże tego typu to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą częściej podróżować, wplatając krótsze wyjazdy w rytm swojego codziennego życia. Konsekwentnie rozwijamy ten produkt, budując jednocześnie wizerunek marki jako eksperta od wyjazdów dopasowanych do indywidualnych preferencji użytkownika — zaznacza Inga Wawrzyniak-Gacek.

Pakiety dynamiczne to również najszybciej rozwijający się produkt w portfolio Grupy eSky: w 1. połowie br. sprzedaż oferty lot plus hotel objętej Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym oraz gwarancją najniższej ceny wzrosła o 126 proc. względem porównywalnego okresu w roku 2023.