8 września 2000 roku na warszawskiej Sadybie otworzyło się pierwsze kino Cinema City. Dziś marka ma 35 kin w całej Polsce i jest pionierem nowoczesnych technologii kinowych w kraju: IMAX, 4DX, ScreenX. Odpowiada także za wprowadzenie pierwszego abonamentu kinowego Cinema City Unlimited. Dziś świętuje 25 lat i chce podziękować swoim klientom za ćwierć wieku wspólnego przeżywania filmowych emocji. Z tej okazji Cinema City przygotowało urodzinowe logo, kampanię brandową, aktywację konsumencką oraz specjalny rabat na bilety. Przywraca także na ekrany swoich kin największe filmowe produkcje ostatnich lat.
Marka w swojej jubileuszowej kampanii brandowej chce przypomnieć, że kino to nie tylko miejsce, gdzie wyłącznie oglądamy filmy. To miejsce pierwszych seansów na kolanach rodziców, które wiążą się z ogromem emocji i pięknych wspomnień, to miejsce pierwszych randek, które zakończyły się ślubami, czy wspólnego przeżywania emocji i długich maratonów filmowych, po których razem witamy wschody słońca. To także miejsce, w którym popcorn kończy się najszybciej na świecie choćby nie wiadomo jak duży był, bo zjadamy go jeszcze przed startem filmu. Kampania ma za zadanie podziękować klientom marki za to, że od 25 lat dzielą te wszystkie momenty z Cinema City.
Od 8 do 14 września Cinema City wprowadza tygodniową akcję promocyjną, rabatując ceny biletów 2D o 25%. Wystarczy przy zakupie biletów stacjonarnie złożyć kinu życzenia słowami: WSZYSTKIEGO KINOWEGO, a hasło to będzie jasną informacją dla pracownika kina, by nabić zniżkę. Przy zakupie online wystarczy wybrać urodzinowy bilet tańszy o 25%. Regulamin akcji dostępny jest na www.cinema-city.pl/25lat
By dzielić się magią kina z innymi, sieć kin przygotowała także aktywację konsumencką pod nazwą: kalendarz prezentowy. Tym samym postanowiła z okazji urodzin rozdać prezenty swoim klientom, bo to oni grają tutaj główną rolę. Rozpoczynając 8 września, przez 25 kolejnych dni, w kalendarzu prezentowym pojawiać się będą niespodzianki z okazji 25 urodzin Cinema City. W tajemniczym prezencie codziennie znaleźć będzie można dedykowane rabaty, ekskluzywne materiały wideo, treści promocyjne, czy prezenty bazujące na sprzedaży premiowej. Kalendarz dostępny jest na stronie: https://kalendarz.cinema-city.pl/, a partnerami akcji są Pepsi oraz Costa Coffee.
W ramach swojego jubileuszu marka podjęła także współpracę z polskim ilustratorem Adamem Kosikiem, który przygotował pięć limitowanych, kolekcjonerskich plakatów nawiązujących do kinowych klasyków. Będzie można je zdobyć właśnie w ramach kalendarza prezentowego, tak więc warto codziennie wracać na stronę akcji i otwierać prezent.
Czym byłoby jednak świętowanie ćwierćwiecza kinowych emocji bez filmowych powrotów na wielkim ekranie? Od 8 września do wszystkich kin Cinema City powracają więc znane i lubiane filmy sprzed lat. Co ciekawe – niektóre z nich wyświetlone zostaną w sieci kin po raz pierwszy, bo swoją premierę miały zanim Cinema City pojawiło się w Polsce. Co więcej przedstawiona do tej pory lista tytułów może nie być ostateczna. Warto zaznaczyć także, że bilety na wszystkie powracające do kin filmy można kupić w promocyjnej cenie 25 zł. Pełną listę filmów znaleźć można na stronie www.cinema-city.pl/25lat.
Kampania urodzinowa swoim zakresem obejmuje kino, radio, direct marketing – SMS i nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz komunikację PR. Za główny KV kampanii brandowej odpowiedzialna jest agencja Feeders.
Elementem spajającym wszystkie odsłony kampanii jest konfetti, które kojarzymy ze wspólną celebracją, czy hucznymi urodzinami, a takie właśnie świętowanie planuje Cinema City i jak zapowiada to dopiero początek planowanych działań. 25 urodziny zamierza obchodzić przez cały rok, tak więc warto obserwować ich media społecznościowe i stronę internetową, by niczego nie przegapić!
Tymczasem gasimy światła, bo na ekranie wyświetlamy intro Cinema City i zaczyna się film.