Bols rozpoczął współpracę reklamową z Agencją Chromatique, która wygrała przetarg na obsługę marki.
Przetarg marki Bols, który wygrała Agencja Chromatique, dotyczy działań reklamowych, takich jak przygotowanie materiałów POSM, realizacja kampanii wizerunkowych, m.in. poprzez działania w social mediach, a także aktywacji konsumenckich. Pierwszym wspólnym działaniem w ramach wspomnianej aktywacji była przeprowadzona w ostatnim czasie kampania weselna, zrealizowana w mediach online (m.in. kampania digital, komunikacja w social mediach, landing page).
– Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych dla marek z branży FMCG i dobrze czujemy się w tym segmencie rynku. Dlatego współpraca z marką Bols jest dla nas ciekawym i zarazem istotnym projektem, który pojawił się naszym portfolio. Od momentu wygranego przetargu od razu wzięliśmy się za realizację pierwszych działań i zrealizowaliśmy kampanię weselną w postaci aktywacji konsumenckiej. Kolejne wyzwania przed nami, a ich efekty będą widoczne niebawem. Nie zwalniamy więc tempa i działamy dalej dla naszego klienta MASPEX CEDC – mówi Jacek Baron, business development director w agencji Chromatique.