Kibicem się jest, nie bywa, a tak się składa, że w Polsce mamy najlepszych fanów piłkarskich na świecie. W podziękowaniu za wsparcie na dobre i złe, „od małego na całego”, Sponsor Tytularny rozgrywek Betclic 1., 2. i 3. Ligi zaproponował kibicom możliwość oglądania meczów ulubionych drużyn w szczególnych okolicznościach – na stadionie, ale w jacuzzi.
Betclic znany jest z ciekawych, angażujących aktywności sponsoringowych. Kiedy marka objęła patronatem tytularnym rozgrywki Betclic 1., 2. i 3. Ligi, jedną z zapowiedzianych atrakcji była możliwość obejrzenia meczu ulubionej drużyny w wyjątkowo komfortowych warunkach. Projekt ten był testowany podczas 9. kolejki Betclic 1. Ligi, a teraz oficjalnie wystartował.
W piątek jacuzzi pojawiło się na meczu Warty Poznań z Miedzią Legnica, a w sobotę skorzystali z niego fani Stali Stalowa Wola, która grała ze Stalą Rzeszów. W niedzielę z kolei umiliło czas wybranym kibicom Podbeskidzia podczas derbowego starcia z Rekordem Bielsko-Biała (Betclic 2. Liga).
Miejsce w jedynym w swoim rodzaju „sektorze relaksu” zdobyć można w konkursie w mediach społecznościowych klubu-gospodarza. Zwycięzca razem z zaproszonymi gośćmi otrzymuje do dyspozycji nie tylko jacuzzi, ale również prywatny namiot z przekąskami i napojami. Z atrakcji korzystać można przez połowę meczu – na drugą część Betclic zaprasza uczestników już na trybuny, ale za to do sektora VIP.
Co więcej, w jacuzzi można spotkać znaną osobistość. W Grodzisku Wielkopolskim fani spędzili czas z youtuberem – Zwykłym Kibicem, a w Stalowej Woli towarzyszył im dziennikarz Michał Pol. W Bielsku-Białej w roli gospodarza atrakcji wystąpił aktor i prezenter znany z parodiowania gwiazd, Damian Bąbol.
– Betclic od początku działalności na polskim rynku wybrał swój kurs i stawia na nietypowe, kreatywne aktywności. Zorganizowaliśmy największą w Polsce bitwę freestyle’ową. Uruchomiliśmy dom produkcyjny Betclic Studios i we współpracy z utalentowanymi twórcami dostarczamy nagradzane filmy dokumentalne o interesujących ludziach i zjawiskach. Wspólnie z Ruchem Chorzów przeprowadziliśmy zbiórkę krwi, na którą można było dojechać darmowym transportem publicznym wypełnionym niebieskimi kroplówkami, podkreślając przywiązanie klubu do miasta. Lubimy rzeczy niestandardowe, dlatego akcja z jacuzzi świetnie wpisuje się w nasze DNA. A to dopiero początek ciekawych działań w ramach sponsoringu Betclic 1., 2. i 3. Ligi – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.
Szczegóły dotyczące kolejnych meczów, na których pojawi się jacuzzi, zostaną udostępnione wkrótce. By nie przegapić ważnych informacji warto śledzić media społecznościowe Betclic oraz klubów Betclic 1. Ligi.