Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w historii kampania reklamowa realizowana dla marki z portfolio Intersnack Poland. Agencja Change Serviceplan została wybrana do obsługi marki Przysnacki w drodze wieloetapowego przetargu.
Celem nowej platformy komunikacyjnej 'Zawsze Przy’ jest pokazanie, że Przysnacki towarzyszą w każdej sytuacji – od codziennych spotkań po wyjątkowe okazje. Pierwsza odsłona kampanii obejmuje komunikację chrupek o smaku zielonej cebulki i została zaprojektowana tak, aby naturalnie wpleść markę w codzienność konsumentów, stawiając na autentyczność, naturalność sytuacji i relacji, bez wymuszonej sztuczności. Odświeżone podejście pozwoli na skuteczne komunikowanie różnych linii produktowych z portfolio Przysnacki, a dzięki temu zwiększy świadomość marki i częstotliwość zakupu produktów.
– Dzięki nowej platformie komunikacyjnej budujemy postrzeganie marki Przysnacki, jako wspierającej momenty bycia razem. Wspólnie z Change Serviceplan stawiamy na naturalność sytuacji, bohaterów, relacji, nie chcemy kreować sztucznego świata. Nowe podejście pozwala osadzić nam nasze produkty w rzeczywistych sytuacjach ważnych dla konsumentów i marki – mówi Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki
Za przygotowanie strategii komunikacyjnej, konceptu kreatywnego oraz produkcję materiałów do kampanii odpowiada Change Serviceplan. Wprowadzeniu nowej platformy komunikacyjnej towarzyszy prowadzona na szeroką skalę ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie oraz mediach społecznościowych. Change Serviceplan przygotował także dedykowane działania outdoor (OOH/DOOH) oraz materiały POS. Autorem hasła kampanii “Zawsze przy” jest agencja Brain. Za produkcję spotów odpowiedzialny był dom produkcyjny Easy Hell. Ich reżyserką jest Iwona Bielecka. Za planowanie mediów odpowiada Zenith Polska.