Change Serviceplan po wygranym przetargu realizuje kampanię Esomeprazol Alugastrin dla firmy Urgo

Należąca do Group One agencja kreatywna Change Serviceplan realizuje dla francuskiej firmy farmaceutycznej Urgo kampanię reklamową produktu na zgagę Esomeprazol Alugastrin. Agencja odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną i nadzór nad produkcją, którą zrealizowała spółka Media Ready. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

Działania reklamowe dla Esomeprazol Alugastrin pokazują prostą drogę od zgagi do ulgi. W centrum kampanii umieszczony jest produkt jako najsilniejszy lek na zgagę, który hamuje wydzielanie kwasu aż o 90%, chroni przed bólem i zapewnia długotrwałe uwolnienie od dolegliwości. Historie osadzono w codziennych „sytuacjach awaryjnych” z motywem Ali, ekspertki od takich problemów, której mąż odzyskuje komfort dzięki Esomeprazol Alugastrin. Komunikacja jest spójnie prowadzona w telewizji, digitalu i prasie.

Szukaliśmy partnera, który łączy kompetencje kreatywne z wiedzą o branży farmaceutycznej – od wymogów regulacyjnych po praktykę komunikacji OTC. W procesie przetargowym Change Serviceplan pokazał się z najlepszej strony, a przeprowadzone badania konsumenckie dodatkowo potwierdziły trafność zaproponowanego kierunku i strategii  komunikacji – mówi Sandra Pawlak, marketing & development manager gastro & OTX, URGO Poland

Za strategię komunikacji, ideę kreatywną i nadzór nad produkcją kampanii 360 odpowiada Change Serviceplan. Produkcję realizuje Media Ready, reżyserem materiałów wideo jest Michał Biliński.