Należąca do Group One agencja kreatywna Change Serviceplan realizuje dla francuskiej firmy farmaceutycznej Urgo kampanię reklamową produktu na zgagę Esomeprazol Alugastrin. Agencja odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną i nadzór nad produkcją, którą zrealizowała spółka Media Ready. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.
Działania reklamowe dla Esomeprazol Alugastrin pokazują prostą drogę od zgagi do ulgi. W centrum kampanii umieszczony jest produkt jako najsilniejszy lek na zgagę, który hamuje wydzielanie kwasu aż o 90%, chroni przed bólem i zapewnia długotrwałe uwolnienie od dolegliwości. Historie osadzono w codziennych „sytuacjach awaryjnych” z motywem Ali, ekspertki od takich problemów, której mąż odzyskuje komfort dzięki Esomeprazol Alugastrin. Komunikacja jest spójnie prowadzona w telewizji, digitalu i prasie.
– Szukaliśmy partnera, który łączy kompetencje kreatywne z wiedzą o branży farmaceutycznej – od wymogów regulacyjnych po praktykę komunikacji OTC. W procesie przetargowym Change Serviceplan pokazał się z najlepszej strony, a przeprowadzone badania konsumenckie dodatkowo potwierdziły trafność zaproponowanego kierunku i strategii komunikacji – mówi Sandra Pawlak, marketing & development manager gastro & OTX, URGO Poland
Za strategię komunikacji, ideę kreatywną i nadzór nad produkcją kampanii 360 odpowiada Change Serviceplan. Produkcję realizuje Media Ready, reżyserem materiałów wideo jest Michał Biliński.



