CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Ze spotem przypominającym trailer romantycznej komedii marka CeraVe pojawia się premierowo na łamach SkyShowtime, który właśnie uruchomił w Polsce plan reklamowy jako pierwsza międzynarodowa platforma streamingowa. 60-sekundowa reklama utrzymana jest w konwencji zapowiedzi kinowej, w której to CeraVe okazuje się budzić uczucia głównej bohaterki historii. Za nawiązanie partnerstwa między SkyShowtime i CeraVe odpowiada Wavemaker, agencja mediowa L’Oréal.
Motyw miłosnej historii podtrzymany jest w całej komunikacji marki, w której CeraVe, jako personalny #MatchMaker, porusza z przymrużeniem oka temat znalezienia „tego jedynego” i dołącza do poszukiwań. Wcielając się w rolę swatki, paruje użytkowników z bestsellerami gamy #FACECARE – Nawilżającym Kremem do Twarzy SPF 50 na dzień i Nawilżającym Kremem do Twarzy na noc.
Do tej linii kreatywnej nawiązuje też aktywacja marki na Tinderze. CeraVe stworzyło tam swój profil, z którym m.in. użytkowniczki mogą się „zmatchować”, zachęcone pytaniem „Szukasz tego jedynego pod słońcem?”. Z profilu wysyłane są do użytkowniczek Tindera wiadomości, kusząc je wizją skutecznej pielęgnacj ich skóry.
Spot CeraVe emitowany jest również w kinach z sieci KinAds, a już od czerwca kampania będzie częścią współpracy w ramach kina plenerowego pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.
Poza Wavemaker, w realizacji dla CeraVe brały udział PointOfView (POV), która odpowiadała za kreację oraz adaptacje reklam, 2koma7 koordynująca współpracę z influencerami, LoveBrands Group odpowiedzialna za PR oraz współpracę z influencerami medycznymi oraz wspomniany Kinads, z którym Wavemaker i CeraVe współpracowały przy reklamie kinowej.