Do grona klientów Lighthouse dołączył Centralny Port Komunikacyjny. Agencja odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji oraz komunikacji kryzysowej. Do zakresu obowiązków Lighthouse wchodzi również bieżące doradztwo w sytuacjach kryzysowych.
Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie, której celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar lotniczy, kolejowy i drogowy. Zadaniem Lighthouse jest opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025 – 2027, która pozwoli na skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji. W tym celu przeprowadzone zostaną m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. Agencja opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla Spółki obszarach oraz zapewni jej bieżące wsparcie w sytuacjach kryzysowych.
– CPK to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w Europie. W związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu – mówi Jarosław Bańda, dyrektor zarządzający w Lighthouse.
Lighthouse ma szerokie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych dla wrażliwych społecznie inwestycji o strategicznym znaczeniu dla kraju i gospodarki. Firma specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym dla projektów w takich branżach jak infrastruktura, energetyka, przemysł, nowe technologie, retail czy finanse.
Umowa ze spółką Centralny Port Komunikacyjny została zawarta na początku kwietnia i będzie obowiązywała do końca roku. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, unit directora.