Centra handlowe M1 z nowym konceptem komunikacyjnym „TU się chodzi na zakupy”

Sieć centrów handlowych M1 wprowadza nowy koncept komunikacyjny, którego osią jest hasło „TU się chodzi na zakupy!”. Chce w ten sposób wzmocnić pozycję marki na rynku i docierać do szerszego grona odbiorców, w tym do pokolenia Z. Za stworzenie koncepcji i jej key visuala odpowiadała agencja Płodni.

Centra handlowe M1 w minionym roku przeszły pod bezpośrednie zarządzanie EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu, który w 2025 r. podjął decyzję o odświeżeniu ich wizerunku i komunikacji.

Klient postawił przed nami kilka wyzwań. Nowy sposób komunikacji miał przedstawiać centra handlowe M1 jako idealne miejsce do realizacji codziennych potrzeb zakupowych, zapewniające klientom wygodę, bliskość i szeroką ofertę. Ważne było przy tym, by odświeżając wizerunek dotrzeć do młodszych konsumentów, zwłaszcza pokolenia Z i jednocześnie nie zatracić przy tym sentymentu oraz więzi emocjonalnej, jaką brand budował przez lata z dotychczasowymi klientami. Istotna była także pojemność konceptu, która pozwoli na stosowanie zarówno w akcjach prosale’owych, eventowych, jak i wizerunkowych, a także plastyczność umożliwiająca podkreślanie lokalnego charakteru poszczególnych obiektów M1 – mówi Radosław Włoczewski, partner zarządzający agencji Płodni.

Świeżość oraz trafność przedstawionego przez agencję Płodni pomysłu w pełni wpisała się w założenia z briefu. Jesteśmy przekonani, że nasza nowa linia kreatywna pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać komunikacją na potrzeby klientów i wzmocni naszą pozycję rynkową. Hasło „TU się chodzi na zakupy!” doskonale oddaje to, czym są centra M1 – każdy znajdzie TU coś dla siebie – mówi Urszula Porębska, dyrektorka marketingu w EPP odpowiadająca za zarządzanie marką M1.

Współpraca M1 z agencją Płodni trwa, a obie strony aktywnie rozwijają wypracowany koncept zarówno w digitalu, jak i w kanałach offline.