Castorama Polska wybrała MediaHub jako nowy dom mediowy

fot. mat. prasowe

Castorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego. Zwycięzcą została agencja MediaHub, która przez najbliższe trzy lata będzie odpowiedzialna za planowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki.

Przetarg rozpoczął się w październiku ubiegłego roku i objął trzy domy mediowe. – Zależało nam na poznaniu świeżych pomysłów na naszą markę i wyborze partnera, który wspólnie z nami będzie miał realny wpływ na rozwój Castoramy w Polsce. MediaHub zaprezentował wizję, która najlepiej odpowiada na nasze potrzeby i cele biznesowe – mówi Marzena Zawadzka-Łysak, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej  w Castorama Polska.

Nowa współpraca obejmie kompleksowe działania w zakresie budowania i realizacji strategii mediowej oraz zakupu mediów, wspierając dalszy rozwój i wzmocnienie pozycji marki Castorama na polskim rynku.

Decyzja o przeprowadzeniu przetargu wpisuje się w politykę Castorama Polska, zakładającą regularny przegląd partnerów biznesowych. Umowa została podpisana na trzy lata.