Castorama, CastoPro i marka elektronarzędzi Erbauer rozpoczęły tour po Polsce, będący największą mobilną akademią majsterkowania. W ciągu 2 miesięcy ekipa Erbauer tour odwiedzi 58 miast, tworząc przestrzeń do nauki, inspiracji i budowania pasji do majsterkowania.
Akcja rozpoczęła się 16 lipca w Piasecznie. Przez kolejnych 66 dni codziennie w innej lokalizacji, przed sklepami Castoramy będzie można spotkać się z ekspertami, zapoznać się z marką, wziąć udział w prezentacji produktów oraz zobaczyć testy narzędzi Erbauer. Będzie też strefa DIY, a dla najmłodszych Warsztaty Majsterkowo. Każdego dnia pierwszych 30 osób otrzyma dodatkowe 250 zł na kartę za każde wydane 1000 zł na produkty marki Erbauer.
Finał projektu zaplanowany jest na 20 września we Wrocławiu.
Projekt Erbauer tour jest szeroko promowany w mediach. Działania reklamowe mają charakter ogólnopolski oraz lokalny i obejmą radio, social media oraz inne kanały digital. Za strategię mediową tej akcji odpowiada MullenLowe Media. Kreację reklam przygotowała agencja Feeders.