Carrefour zaprezentował swoją tegoroczną kampanię świąteczną

„Niektóre prezenty zostają z nami na zawsze” – podkreśla Carrefour w pierwszej od sześciu lat kampanii wizerunkowej. Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi.

Święta Bożego Narodzenia to czas, w którym najbardziej doceniamy istotę bliskości
i wspólnych przeżyć. To nie tylko okazja do obdarowywania się prezentami, lecz także moment na refleksję nad tym, co jest dla nas naprawdę ważne. W stworzonych kreacjach Saatchi & Saatchi skupia się na chwilach wspólnie dzielonych przez chłopca i psa, którzy dorastają w jednym domu. Kiedy następuje nieuniknione i pies odchodzi, pozostawia po sobie nie tylko żal, lecz także piękne wspomnienia. Rodzice wykazujący się zrozumieniem i powagą wobec uczuć syna obdarowują go prezentem – zabawką będącą symbolem więzi pomiędzy nim, a jego psim przyjacielem.


– Razem z Carrefourem postawiliśmy na prostą historię chłopca i jego psa. To opowieść o wspólnym dorastaniu i świątecznych rytuałach. Czasem w zwykłych rzeczach potrafią być zaklęte niezwykłe emocje i to one zostają z nami na zawsze. Cieszę się, że mogliśmy opowiedzieć prawdziwie świąteczną historię z mniej oczywistego punktu widzenia – mówi Michał Sęk, chief creative office Saatchi & Saatchi. – Końcówka roku to czas, kiedy marki z kategorii retail intensyfikują działania promocyjne, a przecież komunikacja świąteczna – jak pokazują przykłady ze świata, a także nieliczne polskie reklamy – może budzić prawdziwe emocje i zwracać uwagę na to, co naprawdę się liczy – podkreśla Robert Stupak, dyrektor marketingu, digital, e-commerce i IT Carrefour. Spoty 45”, 60” i 90” będą emitowane kolejno: w telewizji, kinach i Internecie. Kampanii towarzyszą także spoty produktowe.

Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, za zdjęcia odpowiadał Nikodem Marek, za produkcję Dynamo Films, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media i Pure Play.