Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Celem szeroko zasięgowej kampanii jest zbudowanie świadomości nowego rozwiązania dostępnego w Carrefour, czyli możliwości korzystania z zalet programu lojalnościowego PAYBACK. Na dalszych etapach ścieżki konsumenckiej (digital, digital display, katalog, POS) marka informuje odbiorców o tym jak połączyć PAYBACK z aplikacją Mój Carrefour i zyskać wiele korzyści.
Na potrzeby kampanii agencja Saatchi & Saatchi stworzyła animowaną postać „Punkciaka Marka”, nowego pracownika sklepu Carrefour. W spocie Marek w humorystyczny sposób namawia Klientów do rejestracji karty PAYBACK i zbierania punktów. Wspierany jest przez pracowniczkę Carrefour, która jest wdzięcznym tłumaczem animowanej postaci. Postać Marka jest spójnym elementem poszczególnych materiałów w kampanii.
Reżyserem spotu jest Piotr Janowski, producentem – Tank Production, postproducentem – Televisor. Za strategiczne planowanie oraz zakupów mediów odpowiadają Arena Media, należący do Publicis Groupe Perfomics oraz Pure Play Sp. z.o.o.
Od 27 maja klienci hiper- i supermarketów Carrefour, sklepu internetowego carrefour.pl oraz wybranych sklepów Carrefour Express będą mogli zbierać punkty PAYBACK oraz dzięki nim robić tańsze zakupy w sklepach tej sieci, obniżając wartość swoich paragonów. Oprócz tradycyjnego zbierania punktów, zgodnie z przelicznikiem każde wydane 3 zł = 1 zdobyty punkt, klienci Carrefour korzystający z PAYBACK zyskają dostęp do super promocji na produkty codziennego użytku, a także do ofert pozwalających zyskać jednorazowo od kilkudziesięciu do nawet kilkuset punktów więcej. Dla wszystkich którzy po raz pierwszy zrobią zakupy w Carrefour z zarejestrowaną kartą PAYBACK o wartości minimum 50 zł, przygotowano również dodatkowo 1000 punktów powitalnych w prezencie.