Carrefour wystartował z nową kampanią promującą loterię „Kasa wraca”

Agencja Saatchi & Saatchi, od lat odpowiedzialna za komunikację marki Carrefour Polska, przygotowała nową kampanię promującą loterię „Kasa wraca”. Akcja skierowana jest do lojalnych klientów sieci i zachęca ich do codziennych zakupów z możliwością odzyskania wydanych pieniędzy.

Przez dwa tygodnie, każdego dnia co 10 minut, aż 72 osoby otrzymają zwrot wartości swoich zakupów na e-kartę podarunkową Carrefour o wartości do 300 zł. W loterii mogą wziąć udział posiadacze karty Mój Carrefour, Karty Seniora oraz zarejestrowanej karty PAYBACK. Szczegóły akcji oraz regulamin dostępne są na stronie kasawraca.carrefour.pl.

Kampania „Kasa wraca” to oryginalna komunikacja przygotowana lokalnie, w Polsce. Jej celem było nie tylko zaproszenie klientów do udziału w loterii, ale także czytelne przedstawienie mechanizmu akcji. W warstwie kreatywnej wykorzystano charakterystyczne elementy marki, w tym główną postać kasjerki oraz rozpoznawalną kolorystykę Carrefour. Bohaterka kampanii w lekki i zabawny sposób zachęca do udziału w loterii, śpiewając rymowaną piosenkę z refrenem „Carrefour Ci da” na melodię znanego utworu „Felicità”.

Spot reklamowy, wyreżyserowany przez Michała Gazdę – twórcę znanego z produkcji takich jak „Znachor”, „Wataha 1” czy „Napad” – emitowany jest w telewizji, digitalu oraz mediach społecznościowych. Kampanię wspiera chwytliwa, wpadająca w ucho piosenka, która budzi pozytywne emocje i sprawia, że przekaz łatwo zapada w pamięć. Dodatkowo przygotowano materiały POS oraz katalog promujący akcję.

Za strategię, kreację oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Performics odpowiada za działania Paid Social, a Prodigious za postprodukcję. Wszystkie trzy agencje należą do Publicis Groupe. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, a Arena Media zajęła się planowaniem i zakupem mediów.