Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za kreację oraz realizację nowej kampanii Carrefour „Szkoła Nowy Sezon”. Wielokanałowa kampania obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.
Akcja „Szkoła, Nowy Sezon” promuje szeroką ofertę artykułów szkolnych w najlepszej cenie. Na bazie globalnej strategii Saatchi & Saatchi zrealizowało lokalną odsłonę kampanii, w której rodzice mogą odbyć sentymentalny powrót do czasów szkolnych, kiedy to artykuły szkolne były wykorzystywane w najrozmaitszy, nie zawsze zgodny z przeznaczeniem sposób.
W spocie w reżyserii Macieja Dydyńskiego elementy wyprawki szkolnej pokazane zostały oczami dziecka, gdzie ich rola ograniczona jest tylko wyobraźnią.
Za lokalną strategię i kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną Carrefour Polska. Spoty 30’’ i 15’’ wyreżyserował Maciej Dydyński. Należąca także do Publicis Groupe agencja marketingu efektywnościowego Performics odpowiada za działania Paid Social. Za produkcję odpowiada Tank Production, postprodukcję – Badi Badi, a Arena Media – planowanie i zakup TV.