CARFAX współpracuje z agencją Rocket Science w zakresie działań PR

fot. mat. prasowe

CARFAX Europe podjął współpracę z Rocket Science, aby nagłośnić problem transparentności w obrocie autami z drugiej ręki. Kwestia nieprawidłowych informacji o samochodach używanych stwarza realne zagrożenie na drogach i generuje wysokie koszty po stronie konsumentów. Dlatego kluczowe znaczenie ma rzetelna i ekspercka wiedza o przebiegu i stanie technicznym pojazdu. Agencja Rocket Science na przykładzie tej współpracy chce nagłaśniać fakt, że to nie doświadczenie w danej branży jest wyznacznikiem sukcesu, a profesjonalizm i odpowiednia nastawienie oraz kreatywność zespołu.

CARFAX nawiązał współpracę z agencją Rocket Science, powierzając jej przygotowanie i realizację strategii PR, obejmującej m.in. relacje z mediami oraz budowanie pozycji eksperckiej marki.

Jestem bardzo zadowolony z naszych wspólnych działań, które rozpoczęliśmy na początku roku, i już widzimy imponujące wyniki. Już od samego początku, wliczając w to okres przygotowań do współpracy, zespół Rakiet wykazuje się kreatywnością oraz pełnym zaangażowaniem w każdy projekt. Dzięki ich innowacyjnym pomysłom i strategicznemu podejściu udaje nam się skutecznie komunikować kluczowe wartości CARFAX oraz konsekwentnie budować pozycję naszej marki jako eksperta od rynku samochodów używanych w Polsce – mówi Marcel Rotzoll, odpowiedzialny za działania w zakresie public relations CARFAX Europe. – To partnerstwo pozwala nam nieustannie rozwijać nasze kampanie, docierać do nowych grup odbiorców i umacniać zaufanie klientów do usług CARFAX. Nasza współpraca z agencją Rocket Science stanowi wyznacznik dla pozostałych partnerów w kontekście efektywności i kreatywności działań komunikacyjnych. Zespół Rakiet wysoko podniósł międzynarodową poprzeczkę, jeśli chodzi o działania PR – dodaje.

Ważnym punktem współpracy było pierwsze spotkanie prasowe z Robertem Lewandowskim, Business Development Manager CARFAX Polska, któremu towarzyszyło otwarcie wystawy „Every car has its history. You should know it” w warszawskim Studio Jaskółka. Na ekspozycji zaprezentowano osobiste fotografie aut wykonane przez pasjonatów motoryzacji, dla których samochód to coś więcej niż pojazd. Każdemu zdjęciu towarzyszyła unikalna historia – o marzeniach, emocjach, wspomnieniach i podróżach. Wydarzenie przyciągnęło liczne grono dziennikarzy i liderów opinii zarówno z mediów ogólnopolskich, jak i branżowych.

Agencjom, które wchodzą w nową branżę, na etapie ofertowania czy przetargów o wiele trudniej jest przekonać o swojej eksperckości i kreatywności bez rekomendacji albo doświadczenia u marek konkurencyjnych. Dlatego tak bardzo się cieszę, że udało nam się, dzięki zaufaniu Carfax, zdobyć doświadczenie w branży motoryzacji. Po 7 miesiącach współpracy osiągnęliśmy ponad tysiąc publikacji, znacznie przekraczając cele klienta. Mam nadzieję, że będzie to przykład dla innych branż, że w komunikacji niezależnie od sektora, używa się tych samych narzędzi, a kluczowym czynnikiem sukcesu jest nastawienie, responsywność, analityczne myślenie i kreatywność zespołu – podsumowuje Karolina Krzeska, CEO agencji Rocket Science.