Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) po raz kolejny zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki Dr Gerard. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.
–Wysoka jakość dotychczasowej współpracy oraz spójna i innowacyjna strategia mediowa zaprezentowana przez Carat utwierdziły nas w przekonaniu, że to najlepszy partner do dalszego rozwoju naszej marki – komentuje Vlatka Jurčić z Dr Gerard.
To kolejny rok współpracy Carat z Dr Gerard. W ubiegłym roku agencja wygrała przetarg na obsługę tej marki na polskim rynku, a efektywna realizacja strategii mediowej oraz kreatywne podejście zespołu zaowocowały kontynuacją współpracy.
– Jesteśmy dumni, że Dr Gerard ponownie obdarzył nas zaufaniem. Nasza wspólna praca przyniosła wymierne efekty, a kontynuacja tej współpracy otwiera nowe możliwości dla dalszego rozwoju i wzrostu marki. Cieszymy się na kolejne wyzwania i sukcesy – podsumowuje Elżbieta Kudelska, client partner, Carat (dentsu Polska).