Podczas tegorocznej edycji Cannes Lions Mediaplus International został uznany za trzecią najlepszą sieciową agencję mediową na świecie. Ponadto Grupa Serviceplan znalazła się w TOP3 najlepszych niezależnych agencji sieciowych. Na ten wynik złożyło się zdobycie 3 złotych, 3 srebrnych i 8 brązowych lwów, w najważniejszym międzynarodowym konkursie kreatywnym.
Agencja Mediaplus wspólnie z L&C oraz Serviceplan Innovation zdobyła w sumie 5 lwów za kampanię „Animal Alerts” firmy PetPace. Projekt została nagrodzony złotym lwem w kategorii Media, dwoma srebrnymi w kategorii Creative Data oraz w kategorii Media, Culture and Context oraz dwoma brązowymi w kategorii Media, Insights and Media Strategy oraz Direct, Data and Technology. Kampania „Animal Alerts” polegała na stworzeniu specjalistycznej obroży wyposażonej w zaawansowane czujniki. Na podstawie zebranych danych, takich jak szybkość oddychania, częstotliwość bicia serca i temperatura ciała zwierzęcia, opracowano specjalne algorytmy, które umożliwiają przewidywanie trzęsień ziemi.
„855-HOW-TO-QUIT-(OPIOIDS)” to innowacyjne podejście do pomocy osobom zmagającym się z opioidami. Na potrzeby kampanii została stworzona dedykowana infolinia, na którą osoby uzależnione mogą zadzwonić i porozmawiać z tymi, którzy już wygrali walkę z opioidami. Działania zrealizowane dla firmy Anzen Health zdobyły pięć Lwów: złotego w kategorii Brand Building and Design-Driven Effectiveness, srebrnego w Outdoor oraz trzy brązowe w kategoriach Design for Digital & Interactive Design, Direct, Media for Channels use of Audio platforms and in Direct, Excellence in Direct, Art Direction/Design.
Serviceplan Middle East zdobył brązowego lwa dla kampanii BMW iJack w kategorii Media Insights and Media Strategy. Kampanie Dole Pinatex i AIZOME Wastecare zdobyły po jednym brązowym lwie, odpowiednio w kategoriach Creative Effectiveness i Brand Experience & Activation.
– Zdobycie 14 Lwów podczas tegorocznej edycji Cannes Lions świadczy o konsekwentnej kreatywnej doskonałości Grupy Serviceplan. Ten sukces odzwierciedla również nasze zaangażowanie w innowacje, storytelling i wdrażanie pozytywnej zmiany. Jestem dumny z naszych zespołów. To wynik podkreśla siłę międzynarodowej współpracy i moc ÜberCreativity – mówi Alexander Schill, globalny dyrektor kreatywny Grupy Serviceplan
Poza świętowaniem zdobytych nagród Grupa Serviceplan konsekwentnie wspiera rozwój młodych talentów poprzez SPARK Academy. W tym roku 25 kreatywnych osób z 5 krajów spotkało się, aby uczyć się i inspirować. Coroczne wydarzenie odbywa się w House of Communication Grupy Serviceplan w Cannes, który stanowi dynamiczną platformę dla młodych twórców z całego świata. To miejsce sprzyja nauce, innowacjom i zaangażowaniu, wzmacniając rolę grupy jako katalizatora następnego pokolenia liderów kreatywności.