AI jest jednym z kluczowych czynników rozwoju agencji Havas Media Network Poland i jej transformacji digitalowej w obszarze strategii data-driven. Agencja nawiązała perspektywiczną współpracę z CampusAI, firmą technologiczną zrzeszającą społeczność związaną z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI.
Havas Media Network jest pierwszą agencją mediową w Polsce, która nawiązała współracę z Campus AI. Nadrzędnym celem porozumienia jest zapewnienie pracownikom, a co z tym idzie klientom i markom agencji, dostępu do aktualnej wiedzy, najlepszych praktyk oraz rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji.
W ramach nawiązanej współracy pracownicy Havas Media Network Poland, będą mieć bieżący dostęp do platformy szkoleniowej CampusAI, a tym samym szkolić się i podnosić swoje kompetencje związane z narzędziami AI. Dzięki zrozumieniu możliwości, jakie daje dziś sztuczna inteligencja, ważnym obszarem będzie poszukiwanie i optymalizacja działań komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi AI dla klientów agencji.
– Kooperacja z Campus AI jest dla nas bardzo ważnym elementem działań, które realizujemy w ramach ciągłej transformacji cyfrowej naszej agencji. Dopasowana do naszych potrzeb, nowoczesna platforma edukacyjno-treningowa pozwala nam wyrównywać w górę kompetencje naszych talentów w zakresie zrozumienia i zastosowania sztucznej inteligencji w projektach, które realizujemy dla naszych klientów. Pełne wsparcie, które otrzymujemy od Campus AI, najwyższy poziom merytoryczny i możliwość bliskiego kontaktu z autorytetami z tej dziedziny, wzmacnia jeszcze bardziej potencjał innowacji w Havas Media Network w Polsce – powiedział Arek Urban, head of digital innovation w Havas Media Nework Poland.
Jednym z celów współpracy jest także tworzenie przestrzeni do budowania nowych prototypów i projektów przy wykorzystaniu wiedzy zdobywanej w ramach CampusAI, zgodnych ze strategią transformacji oraz rozwoju agencji w duchu data driven.
– Wierzymy, że kreatywność to domena, która pozostanie ludzka, choć AI może ją znacząco wspierać i inspirować. Nasza współpraca z Havas Media Network Poland, liderem w branży mediowej, jest wyrazem tego przekonania. Połączenie technologii i narzędzi AI z kreatywnym potencjałem agencji, przekłada się na innowacyjne rozwiązania dla klientów. Dzięki dostosowanej platformie edukacyjno-treningowej wspieramy Havas Media Network Poland w rozwijaniu kompetencji związanych ze sztuczną inteligencją, co umożliwia efektywne wdrażanie AI w ich projektach i zwiększanie produktywności – powiedział Bart Dobrowolski, head of AI Enablement w CampusAI.