CampusAI znalazł się w finałowej dwudziestce Startup Battlefield 200 na TechCrunch Disrupt 2025

fot. mat. prasowe

CampusAI, polska platforma edukacyjna w zakresie sztucznej inteligencji, z sukcesem zakończyła udział w TechCrunch Disrupt 2025 w San Francisco. W dniach 27-29 października firma znalazła się w ścisłym finale i z powodzeniem zaprezentowała się jako jeden z Top 20 projektów konkursu Startup Battlefield 200. Podczas wydarzenia, uważanego za światową kuźnię innowacji, CampusAI spotkał się z ogromnym zainteresowaniem inwestorów i mediów, potwierdzając globalny potencjał swojej technologii AI.

Jesteśmy dumni, że nasza wizja znalazła się w Top 20 finalistów na legendarnej scenie Startup Battlefield. Ten awans pozycjonuje CampusAI w ścisłej elicie globalnych innowatorów, co stanowi dowód na to, że nasza wizja tworzenia globalnej i etycznej sieci edukacyjnej AI ma moc, aby fundamentalnie zmienić rynek. Prezentacja na głównej scenie przed kluczowymi inwestorami to niepowtarzalna platforma do ekspansji, która pozwoli nam znacząco przyspieszyć globalne skalowanie CampusAI i ugruntować naszą pozycję jako lidera w technologiach edukacyjnych nowej generacji, pokazując światu, jak nasza platforma zmienia sposób, w jaki ludzie uczą się i współpracują ze sztuczną inteligencją – mówi Aureliusz Górski, CEO CampusAI i założyciel DistrictORG Inc.

TechCrunch Disrupt 2025, które odbyło się w dniach 27-29 października w Moscone West w San Francisco, jest platformą, na której w przeszłości debiutowały takie globalne marki jak Dropbox, Fitbit czy Yammer. Udział CampusAI w finale konkursu to nie tylko prestiż, ale przede wszystkim zdobycie cennych kontaktów z funduszami VC z Doliny Krzemowej.

Ostatnio Group One dołączyła do CampusAI jako strategiczny inwestor w ramach zamkniętej w lipcu 2025 roku rundy seed. Wejście kapitałowe i strategiczne w platformę to wyraz długofalowego zaangażowania Group One w rozwój innowacyjnych rozwiązań na styku technologii, edukacji i AI. Do zarządu DistrictORG inc, właściciela marki CampusAI, dołączył również Marek Żołędziowski, prezes zarządu Group One, wspierając zespół w dalszej ekspansji i skalowaniu modelu biznesowego.