„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max , która ruszyła 1 lipca br. Działania obejmujące digital oraz social media zostały zrealizowane na rynek Polski oraz CEE.
Kampania ma na celu podkreślenie niezwykłej siły płynącej z kobiecej wspólnoty oraz znaczenia wsparcia, jakie kobiety mogą sobie nawzajem oferować. W centrum idei kreatywnej znajduje się przekonanie, że kobiecość i menstruacja nie muszą być synonimami dyskomfortu, a dzięki wzajemnej pomocy, wymianie doświadczeń oraz odpowiedniej wiedzy, każda kobieta może doświadczać swojej kobiecości w zdrowy i świadomy sposób. No-Spa Max, jako sprawdzony środek łagodzący bóle menstruacyjne, w tej narracji wykracza poza bycie tylko lekiem – staje się częścią większej opowieści o zrozumieniu, trosce i jedności.
Działania kampanijne wokół hasła „Bycie kobietą nie musi boleć” mają na celu wprowadzenie rzeczywistej zmiany w sposobie, w jaki kobiety postrzegają menstruację i jak sobie z nią radzą. Ambicją jest również zbudowanie silnej, wspierającej się wzajemnie społeczności, w której żadna kobieta nie czuje się osamotniona ze swoimi dolegliwościami. Dlatego tak mocno podkreślona jest w niej inkluzywność, ponieważ wierzymy, że zbyt mało mówi się o menstruacji kobiet z niepełnosprawnościami, ich problemach i wyzwaniach, z jakimi się mierzą.
Kampania obejmuje spoty w digitalu, media społecznościowe, a także aktywności promocyjne, mające na celu zachęcenie kobiet do dzielenia się swoimi historiami i sposobami radzenia sobie z bólem menstruacyjnym.
Agencja Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną, kampanię digital, nadzór nad produkcją. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserką spotu jest Weronika Ławniczak. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.