Burson wygrywa przetarg na obsługę PR marki Play

fot. unsplash.com/@impatrickt

Play wybrał agencję Burson (wcześniej Hill and Knowlton) w przetargu na obsługę PR.

Play (P4 Sp. z o.o.) jest liderem kategorii telefonii komórkowej, z ponad 13. milionami aktywnych klientów mobilnych. W ostatnich latach, dzięki nieustannemu rozwojowi i strategicznym akwizycjom, Play stał się też operatorem konwergentnym, oferującym kompleksowe usługi – w tym telewizję i internet światłowodowy oraz rozwiązania dla biznesu.

Burson będzie wspierać Play w działaniach z zakresu komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i produktowej. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations, wsparcie kryzysowe oraz organizację wydarzeń specjalnych. Działania realizowane dla Play po stronie Burson koordynuje zespół w składzie Michał Grzegorczyk (w roli account director), Agata Kwapień, Katarzyna Pürschel i Hanna Szawernowska, nadzorowany przez Magdalenę Załubską-Król, dyrektorkę praktyki New Economy w Burson (łączącej kompetencje zespołów technologicznego i finansowego).

Agencja została wybrana w przetargu i będzie wspierać Play długoterminowo w ramach umowy na stałą obsługę. Po stronie klienta nadzór nad współpracą z Burson sprawuje Krzysztof Olszewski, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej Play, wraz z zespołem.