Burson Poland (wcześniej Hill & Knowlton Poland) z początkiem lipca ogłasza serię awansów. Alicja Lewandowska-Wolińska objęła funkcję dyrektorki zarządzającej agencji (managing director), Monika Podsiadło-Glińska została dyrektorką ds. obsługi klientów (client service director), a Michał Piątkiewicz awansował na stanowisko associate director. Nowe stanowiska zajmuje także pięcioro innych konsultantów agencji.
Alicja Lewandowska-Wolińska, dotychczas client service & corporate communications director, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej i w tej roli będzie odpowiadać za realizację celów biznesowych agencji i nadzorować kluczowe działania operacyjne Burson Poland. W szczególności zajmie się rozwojem oferty agencji, w tym szkoleń z wystąpień publicznych i grupowych symulacji scenariuszy kryzysowych, oraz wdrażaniem nowych rozwiązań dostępnych od teraz dla polskich klientów w ramach globalnej marki Burson.
Lewandowska-Wolińska ma 15 lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zapewnia klientom strategiczne doradztwo, zarządza komunikacją kryzysową i prowadzi szkolenia. Z Burson (wcześniej Hill & Knowlton) jest związana od 8 lat.
Funkcję client service director objęła Monika Podsiadło-Glińska, dotychczasowa account director w dziale komunikacji konsumenckiej. W nowej roli, oprócz kontynuacji dotychczasowych zadań i nadzoru nad działem zajmującym się komunikacją marek do masowych odbiorców, będzie odpowiadać za zapewnienie klientom Burson Poland wysokiego standardu obsługi oraz najlepszego doświadczenia pracy z agencją, wspierając i szkoląc w tym zakresie konsultantki i konsultantów ze wszystkich działów.
Podsiadło-Glińska pracuje w branży public relations od ponad 14 lat, w tym od 8 lat w Burson (H&K). Zakres jej specjalizacji obejmuje komunikację konsumencką, ze szczególnym uwzględnieniem handlu i e-commerce oraz kampanie edukacyjne i społeczne.
Michał Piątkiewicz, wcześniej senior advisor w dziale New Economy Practice, od lipca awansował na stanowisko associate director i będzie odpowiadać za dalszy rozwój know how agencji w obszarze nowych technologii. Niezmiennie będzie liderem istniejących projektów z branży tech i doradcą w tym sektorze dla pozostałych zespołów.
Od lipca w Burson Poland nowe stanowiska objęli również: Helena Nawrocka, associate w dziale Public Affairs; 3 osoby w dziale Corporate: Aleksandra Dominiczak, account executive, Paulina Habina, account executive oraz Dymitr Czykanenko, junior account executive. Z kolei od czerwca stanowisko studio managerki objęła Weronika Rosik, która kieruje pracą wewnętrznego studia graficzno-kreatywnego Burson Warsaw Creative Studio.
W połowie czerwca br. agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły siły i teraz działają pod jedną marką Burson. Tym samym w ramach Grupy WPP powstała największa agencja PR na świecie. W Polsce ta fuzja przejawia się rebrandingiem agencji Hill and Knowlton na Burson.