Cellnex, europejski lider bezprzewodowej infrastruktury telekomunikacyjnej z siedzibą w Hiszpanii, podpisał umowę z agencją Burson – globalną firmą komunikacyjną, która wspiera klientów w budowaniu wartości poprzez reputację. Kontrakt obejmuje prowadzenie działań komunikacyjnych i wspieranie relacji z interesariuszami w dziesięciu krajach Europy, w tym w Polsce.
Współpraca ma na celu wzmocnienie pozycji Cellnex jako lidera branży telekomunikacyjnej oraz skuteczne komunikowanie strategii rozwoju i kluczowych osiągnięć firmy opinii publicznej i kluczowym interesariuszom.
Burson będzie wspierać Cellnex w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz public affairs na 10 europejskich rynkach. Zespół koordynujący projekt zlokalizowany jest w Hiszpanii i będzie nadzorować działania na swoim rynku, we Francji, Szwajcarii, Szwecji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Danii i Polsce, a także w Portugalii i Holandii.
W Polsce Burson odpowiada za działania z zakresu public relations, wspierając komunikację marki na rynku lokalnym. Obsługę Cellnex w Polsce koordynuje Michał Piątkiewicz, Associate Director wraz z zespołem z działu New Economy Practice.
– Cellnex przeszedł dekadę intensywnego wzrostu i stoi dziś przed kluczowym momentem – chcemy nie tylko komunikować nasze osiągnięcia, ale również umacniać obecność na kontynencie i dzielić się naszą wizją łączności w Europie. Agencja taka jak Burson jest niezbędna, aby te cele zrealizować – mówi Ignacio Jimenez Soler, globalny dyrektor ds. komunikacji i public affairs w Cellnex.
– Międzynarodowy zasięg agencji Burson i nasze doświadczenie we wspieraniu firm technologicznych pozwolą Cellnex skutecznie zarządzać komunikacją i działaniami public affairs w coraz bardziej złożonym i konkurencyjnym europejskim środowisku – dodał David Vindel, lider praktyki B2B technology na region EMEA w Burson.
Partnerstwo rozpoczyna się w momencie, gdy Cellnex świętuje swoje 10-lecie. Firma wchodzi obecnie w fazę międzynarodowej konsolidacji, skupiając się na rozwoju organicznym.