Bricomarché poszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2

Marka Bricomarché (sieć marketów budowlanych) podjęła decyzję o uruchomieniu centralnej komunikacji na platformie TikTok, gdzie do tej pory funkcjonowały wyłącznie kanały pojedynczych marketów tej sieci. Po rozstrzygniętym jesienią 2024 r. przetargu Altavia Kamikaze + K2 obsługuje Bricomarché w zakresie komunikacji SoMe, natomiast teraz współpraca ta zostaje poszerzona również o działania na platformie TikTok.

Do tej pory agencja zajmowała się bieżącą obsługą profili Bricomarché na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, koordynacją współprac z kreatorami kontentu, influencerami oraz ambasadorami marki, jak również działaniami z zakresu paid media (kampanie zasięgowe w mediach społecznościowych). Do tego zakresu współpracy dochodzi obecnie obsługa nowo powstałego kanału Bricomarché na platformie TikTok (nazwa profilu: Bricomarchepolska). Współpraca w zakresie obsługi działań na tej platformie ma charakter długofalowy, a rolą agencji jest regularna produkcja i publikacja “tiktoków”, wraz z obsługą mediową.

– TikTok przestał być przestrzenią zarezerwowaną wyłącznie dla nastolatków. Obecnie znaczną część jego użytkowników stanowią dorośli – a więc także klienci Bricomarché. Postrzegamy TikTok jako przestrzeń spotkań różnych pokoleń, dzielenia się pomysłami, poszukiwania inspiracji i praktycznych rozwiązań. To tutaj coraz częściej podejmowane są decyzje zakupowe, a Bricomarche będzie partnerem w codziennych wyborach użytkowników. Chcemy inspirować, doradzać i pokazywać, że zakupy w naszych sklepach mogą być nie tylko funkcjonalne, ale też pełne kreatywnych pomysłów. Dzięki lekkiemu i angażującemu stylowi chcemy w naturalny sposób łączyć świat handlu z inspiracją i robić to w formie, która trafia do współczesnego odbiorcy. – mówi Paulina Dłuska, liderka zespołu ds. reklamy Bricomarche. – Ze względu na franczyzowy charakter naszej marki każdy sklep Bricomarché może też samodzielnie prowadzić swoje działania na TikToku. Uruchomienie centralnego profilu stanowi naturalny krok w rozwoju naszej obecności w social mediach – dodaje.

Agencja Altavia Kamikaze + K2 będzie odpowiadała za całą bieżącą komunikację na platformie TikTok, w tym m.in. za koncepty, nagrania, montaż, publikację oraz obsługę mediową. Częściowo w tworzeniu materiałów na potrzeby komunikacji będą brali udział Content Creatorzy (na zlecenie agencji) – pod względem kreatywnym realizacja ma zawsze dotyczyć wizyty w sklepie i uwzględniać wybrane produkty z asortymentu w koncepcie na film. „TikToki” w założeniu mają opierać się na filarach takich jak: inspiracja, lifestyle, humor czy DIY, zaś główną osią narracji jest skupienie się na perspektywie Pracownika oraz perspektywie Klienta Bricomarché.