Brandlift publikuje dane finansowe za 2023 r.

fot. unsplash.com/@impatrickt

Agencja marketingowo-technologiczna działająca w obszarze influencer marketingu – Brandlift, opublikowała dane finansowe za 2023 r. Spółka zanotowała 11,5 mln zł przychodu oraz EBITDA na poziomie 1,3 mln zł. Warto również zaznaczyć, że kontynuowała współpracę z 83% klientów, dla których świadczyła usługi w 2022 r.

Pewnym i rzetelnym wyznacznikiem sukcesu jest lojalność klientów, długofalowa lub odnawiana współpraca. W Brandlift możemy zatem szczególnie podkreślić nasz sukces, ponieważ nawet 83% naszych klientów z 2022 r. podjęło z nami ponowną współpracę w 2023 r. Tak wysoki współczynnik CRR jest dobitnym potwierdzeniem nie tylko trendującego influencer marketingu, ale także naszego profesjonalizmu, skuteczności i efektywności działań, na które składa się nasze know how, unikatowe rozwiązania technologiczne i stałe doskonalenie oraz rozumienie biznesu i jego potrzeb – mówi Karina Hertel, partnerka zarządzająca agencją Brandlift.

W ujęciu finansowym

Zgodnie z opublikowanym raportem finansowym, w zeszłym roku przychody Agencji wyniosły 11,5 mln zł. EBITDA wyniosła 1,3 mln zł, natomiast zysk netto opiewał na kwotę 1 mln zł.

Miniony rok to był czas ważnych zmian organizacyjnych. Wzrost biznesu r/r nie jest spektakularny, ale wobec faktu, że 2023r był dla wielu firm, w tym potencjalnych Klientów – odbiorców naszych usług, rokiem wyzwań i zwiększonej ostrożności w podejmowaniu decyzji dot. wydatków na marketing i technologię, jesteśmy zadowoleni z tego co osiągnęliśmy. Rozpoczęliśmy też jako Brandlift nowy etap rozwoju, czego efekty były już widoczne pod koniec zeszłego roku w postaci pozyskania całorocznych budżetów na kompleksowe działania w obszarze mediów społecznościowych. Podjęliśmy ważne decyzje, które będą procentowały w przyszłości. Przede wszystkim mam na myśli inwestycje w technologię i customer service – dwa obszary tworzące DNA naszej firmy – mówi Michał Hertel, prezes Brandlift. – Wierzymy głęboko, że wydatki na influencer marketing będą rosły a Klienci będą coraz odważniej inwestować w ten kanał i modyfikować strukturę budżetów marketingowych – dodaje.

Influencing – czyli wpływaj na decyzje konsumenckie

Zgodnie z międzynarodowym trendem – rośnie znaczenie influencer marketingu. Przedsiębiorstwa coraz chętniej wybierają taką formę promocji, bo wywiera realny impakt na sprzedaż i świadomość marki. Globalnie jeszcze w 2024 r. wartość rynku influencer marketingu może osiągnąć pułap 24 mld zł, a badania wskazują, że nawet 60% firm planuje zwiększyć budżet na działania influencerskie.