Brand New Galaxy, należąca do Stagwell (STGW) zmienia nazwę na Assembly. Tworząc nową globalną strukturę Assembly Digital Commerce, uzupełni mediowe kompetencje Assembly o ekspertyzę w obszarze e-commerce.
Stagwell ogłosił, że Brand New Galaxy zmienia nazwę na Assembly, wnosząc szerokie kompetencje i zasoby Digital Commerce do struktur Assembly na całym świecie. Nowe większe Assembly integruje w ten sposób dane, talenty i technologię, umożliwiając marketerom łączenie mediów omnichannel z optymalizacją sprzedaży, pod hasłem „Find the Change That Fuels Growth” („Odkryj zmianę, która napędza wzrost”) na całej ścieżce konsumenta.
Rebranding Brand New Galaxy na Assembly jest kolejnym krokiem w trwającym już jakiś czas partnerstwie obu agencji. Połączone Assembly może teraz oferować zarówno planowanie i zakup mediów, jak i ekspertyzę digital commerce, wzmocnione o zespół ponad 400 ekspertów, oferujących kompleksowe rozwiązania digital dla klientów, jak np. Lindt, Ceer i Mashreq. Jednocześnie rozszerza ofertę dla obsługiwanych marek takich jak Lenovo, Fossil Group i Virgin Mobile, zapewniając optymalizację ROI ich budżetów marketingowych.
Do globalnego zespołu liderów Assembly dołącza Piotr Morkowski, dotąd CEO Brand New Galaxy, który został ogłoszony Global CEO digital Commerce w Assembly. Julia Dziurbiejko, wcześniej COO BNG, objęła stanowisko global COO Digital Commerce, a Kacper Kłos, odpowiedzialny dotąd za rozwój biznesu BNG w Stanach Zjednoczonych, jest teraz global head of Digital Commerce.
– Akwizycja Brand New Galaxy w 2021 roku była kluczową inwestycją Stagwell w rozbudowę oferty commerce-driven dla naszych klientów. Wierzymy, że połączenie z Assembly pozwoli najlepszym umysłom w branży wykorzystać wspólne doświadczenie, a szeroki zakres usług digital zagwarantuje klientom rozwój biznesowy na całej ścieżce zakupowej – powiedział Mark Penn, chairman i CEO Stagwell.
– Ten ruch to długo oczekiwany krok w podróży Brand New Galaxy od czasu dołączenia do Stagwell w 2021 roku. BNG już od dwóch lat ściśle współpracuje z Assembly, obsługując wspólnie wielu globalnych klientów. Występowanie pod wspólną marką tworzy jeszcze więcej możliwości dla naszych klientów i pracowników. Połączenie sił z Assembly daje nam przewagę w zdobywaniu kolejnych rynków i pozwoli realizować ambitną wizję rozwoju – powiedział Piotr Morkowski, global CEO Digital Commerce w Assembly.
– Jestem zachwycony, że Brand New Galaxy staje się częścią Assembly – powiedział Rick Acampora, globalny CEO Assembly. – Ekspertyza w obszarze digital commerce to fantastyczne uzupełnienie, które pomoże zbliżyć klientów i ich marki z odbiorcami. Doświadczenie dołączającego zespołu pozwoli zaadresować potrzeby klientów w obszarze obsługi end-to-end i wyposażyć marki w strategie oparte o większą ilość danych transakcyjnych i insightów konsumenckich. Jesteśmy również podekscytowani nową perspektywą dla naszych pracowników. Hasło „Odkryj zmianę, która napędza wzrost” wyznacza cel naszych działań, więc z radością witamy nowe możliwości – dodał.